2 Ağustos 2007 Perşembe

ZOR ÖLÜM 4


Efsane geri döndü.Benim için.Zor Ölümün her filmini zevkle izleyen ve tam bir Bruce Willis hayranı olarak filmin gelmesini sabırsızlıkla bekledim.İlk hafta hatta ilk gününde eşimle gittik.
Baştan sona aksiyonun dozu hiç düşmedi.Tek solukta izledik ve bitti.


Dedektif John McClane bu filmde eşinden boşanmış özel hayatı alt üst olmuş.Kızı onula görüşmek bile istemiyor.Sanırım bu ailevi sorunlardan dolayı diğer filmlere göre espirisi azdı.Yani McClane'nın ağzından lafı kelpetenle alıyoruz nerdeyse.



Aksiyon dozunun bir hayli yüksek olduğunu söylemiştim.Jet düşürme sahnesi hariç çok iyi çekimlerdi.Jet sahneside iyi ama bence abartılı olmuş ve hiç gerek yokmuş.Tabii bu benim fikrim.Aksiyon severler mutlaka hoşlanacaktır.

Eski Zor Ölümlere biraz teknoloji eklenmiş biraz espiri çıkarılmış.
Kısacası Bruce Wills her koşulda izlenir.Film de devam filmleri arasında en iyisi.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

slm canımm
Yazan: sevilcedeninciler

Semanın kapılarının açılıp rahmetin sağanak, sağanak yağdığı bu günde duşen damlaların sizi ailece sırıl sıklam etmesi dileğiyle.cuman mübarek olsun

Bağlantı


Zor ölüm
Yazan: gezimanya

Gerçekten baştan sona bırakmayan bir performans.
Jetin tırı takip ettiği ve parçaladığı sahnede effekt abartısı biraz fazla olmuş ama neyse.. :)

Bağlantı

Aslıhan İloş dedi ki...

Süpper bi film walla başından yeni kalktım filmin orjinalini şimdi izledim daha da ama etkileyiciydi yoq böyle bi film abi yhaaa ..!!

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails