4 Ağustos 2007 Cumartesi

SÖZ VE MÜZİK


Not:Cemilecim (http://cemilekaran.blogcu.com/) bu film senin için.Romantik filmler istedin ya benden.Hoş bir seçenek...

Filmin başrollerinde Hugh Grant ve Drew Barrymore var.Yılın en iyi romantik filmi denilmiş.Ama bence o kadar da değil.
Sophie bir gün bir arkadaşına yardım için bir eve çiçek bakımına gider.O evde 80 li yılların hit gurubu Pap'ın üyelerinden Alex yaşamaktadır.Ama Pap gurubu ve Alex çoktan popülerliğini kaybetmiştir.

Alex'e hiç ummadığı bir anda çok ünlü bir şarkıcı olan Cora'ya bir şarkı yazması teklifi gelir.Bu fırsat onun tekrar zirveye çıkmasını sağlayabilir ancak önce şarkıyı yazması gereklidir.

Sophie burda devreye giriyor.Alex çalışırken Sophie kendine engel olmaz ve kendini söz yazarı olarak bulur...Ve hikaye devam eder....

Söz ve Müzik romantik mi ?biraz
Komik mi?biraz
Bunların dışında yan karakterleri çok eğlenceli ama çok şey vaat etmeyen bir film.Belki de ben romantik film deyince ''Aşk ve Gurur ''gibi filmler bekliyorumdur.Çünkü romantizim ve aşk bu kadar yüzeysel olmaz bana göre.


Hugh Grant'ın oyunculuğunu çok donuk bulmuşumdur her zaman.Ama Drew Barrymore'nin gülümseyişi ve sevimliliği herşeyi güzelleştirmiş.Ayrıca filmdeki kıyafetleri de çok hoştu.

Söylediklerimden kötü bir sonuç çıkarmayın.Hafta sonu eşinizle evde birşeyler yiyerek izleyebileceğiniz hoş bir film.Ama bu kadar...

1 yorum:

geçmiş yorumlar dedi ki...

hoş film
Yazan: cocuklacocuk

Sinemaya geldiği gunlerde kaçırıp izleyememiştim, bana gore tam kız arkadaşlarla gidilip hoş vekit geçirilecek bir film. DVD/VCD si çıkınca aldım. Geçen hafta sonu eşimle uzun zamandan beri ilk kez film seyrettik. İkimizde beğendik, çok hoştu. Bir de kızlar matinesi yapacağız evde. Onunda keyifli olacağından eminim.

Bağlantı


iyi haftalar
Yazan: guzela

bu filmi merak ediyordum..

Bağlantı


*(-_-)* Not aldım ;)
Yazan: cemilekaran

Sağol canımmmmm. Not aldım ismini hafta sonu izleyebilirim inş. eşimşe şöyle başbaşa oturup film izlemeyeli baya oldu...:( şu tezi yüzünden..
karpuz meselesine gelince. Biliyorsun maraşta yalnız sayılırım aile bakımından. Bende kendimi geliştirdim :) sana da püf noktalarını veriyim. yeni öğrendim. karpuzun sap kısmı kolay koparsa o karpuz iyi olur muş :)

bezeye gelince kesinlikle tavsiye ederim. çok kolya ben artık hep yaparım inş. zaten çok severdim. benim tek sorunum pompamın kçk olmasaydı. bir de byk pompa aldımmı ooohhh demeyin keyfime.. gel de yiyelim...

Ayşeeee. evleniince sanada lazım olur. sende öğren bunları :)

sevgiler....

Bağlantı


FİLM
Yazan: MAVİESİNTİ

doğrusu vizyona girdiği ilk andan beri merak ettiğim bir filmdi, ablacım saolsun cd sini almış bana da verdi izledim ben cok beğendim zaten oyuncularda sevdiğim oyunculardı..
cemile ablaya gelince hoş abla diyorum ama kaç yaşındasın bilmediğim için kusuruma bakma saygıdan yaşlılıktan değil yani :)
sen merak etme cok fena yemek yaparım ben ama blokcular cok kıskanır diye yapıp yayınlamıyorum :):)

Bağlantı


merhaba canım
Yazan: hdidem

film syretmeye bayılan biri için( benim gibi) çok güzel bir site olmuş ama malum çocuklar yüzünden fazla sinemaya gidemiyorum o yüzden filmlerin dvd sinin çıkmasını bekliyor çıkar çıkmazda seyrediyorum evde seninle tanışmamız iyi oldu bana bayaa yardımcı olacak siten buarada ziyaretin için tşkler her zaman beklerim elbette bende geleceğim:)))sevgiler

Bağlantı


korkuuuuu
Yazan: caganimla

Sevgili hemşehrimmm. Benim içinde sağlam bir korku gerilim filmi lütfennnn? :)

Bağlantı

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails