23 Ağustos 2007 Perşembe

ÇILGIN MOTORCULAR

Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim.Bu gün gerçekten komik bir film tanıtacağım size .


Bu filmle ilgili afişi Motorsiklet Fuarında dağıtmışlardı.Hafta sonu gece yarısından sonra kocamla izledik.Komşular bayağı kızmıştır bize.Kahkaha seslerimizden.

Konusu orta yaş sınırına gelmiş hatta biraz geçmekte olan 4 arkadaşın motor maceraları üzerine kurulu.Ancak normal yaşamlarında aile babası sorumlulk sahibi insanlardır.
Artık hiç bir kural olmadan stressiz bir yolculuğa çıkmanın vakti gelmiştir.Yolculuk tahmin ettikleri kadar sorunsuz olmaz ve peşlerine belalı bir motosiklet çetesi takılır.


Oyuncular
John Travolta.Tim Allen,Martin Lawrence ve bence en komikleri William H.Macy...
Konu komik ve gerçekçi aynı zamanda akıcı.Stressiz eğlenceli bir film.Bol kahkaha...
Kesinlikle izleyin...Ve kesinlikle eşinizle izleyin...
Benden söylemesi...

1 yorum:

geçmiş yorumlar dedi ki...

slm
Yazan: yaseminintarifleri

ben geldim bir bakayim arkadaslarim napiyormus diye geldim, insallah iyisinizdir canlarim.... selamlar

fatoş:arkadaşım sağol seni sobeledik ama haberin vardır inşallah.

Düzenleyen maviveportakal gün: 23/8/2007 saat: 11:48

Bağlantı


eğlenceli
Yazan: DERVİŞ

valla uzun zamandır iyi bir komedi flimi izlememiştik .özellikle bazı sahneleri çok komikti.izlemenizi tavsiye ederim .yada bana çok komik geldi ben güldükçe eşimde benim yüzümden çok güldü.ben flime eşimde bana güldü galiba daha çok

Bağlantı


selam
Yazan: fatostuncay

sayfamı ziyaret edip yorum bıraktıgınız için tesekkurler.. beni arkadas listenize de eklediniz... bende memnuniyetle ekledim.. tatilden donuste gorusmek uzere:)

Bağlantı


..
Yazan: misss

Bende çok merak ediyorum. Seyretmeli :)

Bağlantı


Selam canim
Yazan: bonsaicicegi

Canim uzun zamandir gelememistim. Özlemisim seni. Bu arada sobenede en yakin zamanda cevap vericegim . Sobe konusu da cok hosuma gitti.Iyi hafta sonlari... Beni yorumlarinla yanliz birakmadigin icin sagol.

Bağlantı


***
Yazan: 290405

Canım arkadaşım merhabalar..Nasılsın?Ben bir süredir yoktum..Gelemedim sanada..Umarım iyisindir..Sevgiler arkadaşım..
İyi hafta sonları..

Bağlantı


film
Yazan: gezgingiller

aklımda olsun mutlaka izlemek istiyorum. teşekkür ederim. ellerine sağlık
görüşmek üzere...........

Bağlantı


slm canlarım
Yazan: sevilcedeninciler

kandilin mübarek olsun.1 senelik kaderin belirlendiği , edilen dualarla gelecek belaların geri alındığı bu gecede Allah sana ve sevdiklerine hayırlı yazgılar yazsın.berat kandilinin feyzi rahmeti senin üzerine olsun..

Bağlantı


KANDİL
Yazan: nennenmutfakta

Hayırlı ve Uğurlu kandiller dilerim arkadaşlarım.Sevgiler....

Bağlantı


:)
Yazan: angel78

güzel bir hafta diliyorum...

Sevgiyle...

Bağlantı


ayy
Yazan: guzela

not aldım :) zaten merak ediyordum bu filmi

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails