9 Haziran 2007 Cumartesi

YUPİİİİ ATRIK BİR BULAŞIK MAKİNAM VAR!!!

Dün yorgun ve hasta bir şekilde eve gittim.Kapıyı açarken eşim bana gözlerimi kapamamı söyledi.Öyle de yaptım.
Cuma hali olduğu için evde temizlik yapmıştır bana süpriz olarak diye düşündüm .


Gözlerimi açtığımda önümde kocaman bir BULAŞIK MAKİNASI .....


O kadar sevindim ki anlatamam.
Evlenirken iki kişiyiz sonra alırız demiştik ama uygulamada bulaşık sanki 5 kişilik çıkıyor.
Canım kocacım bana süpriz yapmış



Ben kalbimin kimde olduğunu buldum.
Seni çooookkk seviyorum kocacım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)))
Yazan: mihri

ayy çok şeker yaa..ayy çok hoş...:))) bloğuma eklemiştim ziyaretinize gelirim sık sık :))

fatoş:teşekkür ederim bende sizi ekledim.


Düzenleyen maviveportakal gün: 9/6/2007 saat: 12:59

Bağlantı


Selamlar
Yazan: ebruakin

Bulaşık makinenizi güle güle kullanın. :)
Sevgiler.

fatoş:teşekkür ederim.görüşmek üzere

Düzenleyen maviveportakal gün: 9/6/2007 saat: 13:00

Bağlantı


SLM
Yazan: bonsaicicegi

Canim hayirli olsun bulasik makinan. Dogru diyorsun 2 kiside olsan bulasik cok cikiyor. Bizde iki kisiyiz evde makina ayri yikiyor ben ayri :).


fatoş:teşekkür ederim arkadaşım...

Düzenleyen maviveportakal gün: 13/6/2007 saat: 09:15

Bağlantı


:))
Yazan: gezimanya

Çok hoşşşşş! Bulaşık makinesinin sürpriz şeklinde sunumu, kolay bulunmayan türdeki erkeklerden biriyle evli olduğunu gösteriyor.. Çok şanslısın çooook! (Ben de öyleyim ben de)
Bu demektir ki artık bloga ayrılan zaman artacak..


fatoş:evdeki işim azaldı ama işte ki işim iki katına çıktı.olsun ne yapalım.

Düzenleyen maviveportakal gün: 13/6/2007 saat: 09:14

Bağlantı


Hayırlı Uğurlu Olsun...:))
Yazan: narc

Bulaşık makineni iyi günlerde, güle güle kullan inşallah diyor ve bana ait olan kalbi en kısa sürede bulmayı diliyorum...
:))
Sevgiler ve Mutlu Haftalar...

fatoş:inşallah sende bulursun arkadaşım...:))


Düzenleyen maviveportakal gün: 13/6/2007 saat: 09:12

Bağlantı


BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM
Yazan: DERVİŞ

Hayatım sana dünyalar feda olsun .

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails