12 Haziran 2007 Salı

OCEANS 13


Al Pacino'lu Oceans 13.
Hafta sonu sinemaya gittik.Tabiki benim favori filmlerimden Oceans 13 için.
Gittiğimiz sinema yeni açıldığı için salonları tanımıyorduk.Aslında beğenmedik te .Görüntü net değildi ve yazılar çok açık renk olduğu için okunmuyordu.
Ama film beni yine hayal kırıklığına uğratmadı.Çok güzeldi.
Karakerler aynıydı,müzikler,senaryo çok iyiydi.Yinede 1.sinde duyduğum heyecanı duymadığımı itiraf etmeliyim.Serilerin hep 1.leri bence en heyecanlı olanlarıdır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aslı derki;
Yazan: angel78

Haklısın...seri filimlerin hemen hemen hiç birinde ilk aldıgım tadı bulamadım...devamı olmasa mı?diyo insan...

Sevgiyle...

Bağlantı


:)
Yazan: misss

İlk iki filminide sevmiştim. ne kadar çerezlik olsada çok keyifli bir film. Siz de ne iyi yapmışsınız sinemaya giderek. Gerçi salonda şanslızlık olmuş ama olsun. Öyle salonlar bulamayanlarda var. Şekil 1-a Misss :)))

Sıcacık sevgiler...

Bağlantı


SLM
Yazan: bonsaicicegi

Nasilsin canim ? Ne yapiyorsun ? Gelimde bir seni ziyaret edim dedim.

fatoş:iyi yaptın arkadaşım ben çok sık gelemiyorum işlerimden.yalnız bırakmadığın için sağol.

Düzenleyen maviveportakal gün: 13/6/2007 saat: 09:16

Bağlantı


merhaba....
Yazan: thesuuur

Kesinlikle haklisin,seri filmlerinin nedense ilki daha heyecanli oluyor.Karakterleri
tanimadigimizdan,ne olacak merakindan kaynaklaniyor.Ilkini izleyebilmistim.
Julia ve Georg harikaydilar.
Yazmaya devam et.Sevgiler.

Bağlantı


selammm
Yazan: melisfulya

eleştirmenler kötü diyordu... ama ben bu kadronun kötü film çıkaracağına inanmıyordum...senin eleştirine sevindim. Haftasonu fırat bulursak gitmeli:)))

Bağlantı


@
Yazan: handeelibir

Henüz izleyemedim...
Ben de hep 1. filmi severim.
İtalyan işini seyretmiş miydiniz?
O da güzeldi

fatoş:kesinlikle italyan işi çok güzeldi.şimdi onun da ikincisi çekiliyormuş.İspanyol işi heyecanla bekliyorum.

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/6/2007 saat: 17:16

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails