5 Haziran 2007 Salı

KRALIN TÜM ADAMLARI


Filmi bitirdim.Akşam ikinci yarıyı izledim.Filmle ilgili bir kaç not düşeceğim.
1949 yılında çekilmiş ve o yıl En iyi Erkek Oyuncu En İyi film dallarında oscar almı bir filmin yeniden çekimi.

Robert Penn Warren adlı yazarın romanından uyarlanmış ve roman Pulitzer ödüllü.

Filmin yönetmeni Steven Zaillian Schindler'in Listesi,Çevirmen,New York Çeteleri filmlerinin senaristi.

Filmin Dünya prömiyeri Toronto Film Festivalinde yapıldı.

Filmin başrollerinden biri olan Sean Peen Amerikanın Irak tan çekilmesi için Beyaz Saray ın önünde açlık grevi yapmış.

Jude Law ,Sean Penn , Kate Winslet, Anthony Hopkins , Mark Rıffalo , James Gandolfini (sopranos dizisindeki)....
Kadro oyunculuk adına çok iyi iş çıkarmış.Politika ile ilgileniyorsanız izlemenizi tavsiye ederim.
Siyasete temiz başlansa bile zamanla çarka dahil olan bir insanın hikayesi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)))
Yazan: birdebenvarim

senın bloguna geldıkce aska gelıyorum fılm ızlmek ıstıyorum kı malum bu aralar acayıp fılm ızlemem lazım o nedenle sık sık zıyaretıne gelıyorum sekerım

FATOŞ:başımın üstünde yerin var arkadaşım.istersen ek bilgide verebilirim.merak ettiğin herşeyi sorabilirsin.

Düzenleyen maviveportakal gün: 5/6/2007 saat: 15:13

Bağlantı


merhaba
Yazan: yermisinyemezmisin

paylaşımlarına bayılıyorum .. ve aşka geliyorum..film izleme aşkına:)))tekrar bana geçirdiğin bu pozitif duyguların için teşekkür ederim ..

fatoş:çok teşekkür ederim yorumun beni çok sevindirdi.bir şeyler katabildiysem ne mutlu bana.

Düzenleyen maviveportakal gün: 6/6/2007 saat: 08:41

Bağlantı


slm
Yazan: leylanmutvakta

bir ziyaret edip stres atayim dedim ve sayende yine basardim iyi aksamlar

fatoş:çok mutlu oldum.:))

Düzenleyen maviveportakal gün: 6/6/2007 saat: 08:42

Bağlantı


slm
Yazan: bonsaicicegi

Hakikatten canim senin bloguna gelince insanin hep film izleyesi geliyor. Ama malesef bu ara kendimi öyle dizilere kaptirdimki film izlemeyi unuttum...

fatoş:canım arkadaşım bende hafta içi çoğunlukla dizi izliyorum ama hafta sonu özellikle c.tesi akşamı bir iki film izliyoruz.

Düzenleyen maviveportakal gün: 6/6/2007 saat: 08:44

Bağlantı


canım arkadaşım
Yazan: inciceylan

selam ben geldim...canım ne güzel,tanıtmadığın film yok:)))resimlerde süper duruyor....sinema salonu gibi.....emeğine sağlık......

FATOŞ:asıl ben teşekkür ederim arkadaşım düşüncelerin için.

Düzenleyen maviveportakal gün: 6/6/2007 saat: 10:37

Bağlantı


film
Yazan: gezimanya

Kadro bayağı iyi, Oscarı da var diyorsun, eee izlemek lazım o zaman! :)
Ben not alayım bunu, teşekkürler...

fatoş:arkadaşın oscar eski çekilmiş haline verildi buna değil
ama izlemeni tavsiye ederim.
birşey değil...

Düzenleyen maviveportakal gün: 6/6/2007 saat: 14:52

Bağlantı


...
Yazan: misss

Çok seyretmek istediğim bir film. ne iyi etmişsiniz. yeniden hatırlamamı sağladınız. istanbula gittiğimde bulmalıyım..

sıcacık sevgilerimle...

Bağlantı


..
Yazan: guzela

sean penn i beğeniyorum..bence iyi bir oyuncu..siyasetli filmleri pek sevmem aslında..

Bağlantı


...
Yazan: birdebenvarim

guzele benzıyor bende ızleyeyım

Bağlantı


slm
Yazan: gonlumce

filmkolik arkadaşım selam....hayran kalıyorum sana valla ne güzel film izleyecek vaktin var....hade iyi seyirler popcorn benden yine:)))sevgilerimle


FATOŞ:Ahh arkadaşım ben çok hastayım kaç gündür.bırak film izlemeyi televizyona bile bakamıyorum.iyileşince popcorn isterim ama...

Düzenleyen maviveportakal gün: 8/6/2007 saat: 16:26

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails