27 Haziran 2007 Çarşamba

TAŞ MECLİSİ


Uzun zamandır blogla ilgilenemedim. 3 gün raporluydum ondan öncede ihaleler peşinde koşturdum durdum.Birazcık hasta olmuşumda.Şimdi tam gaz işe devam.
Bu arada blogun diğer yazarı Ayşe çok daha yoğun bir durumda o yüzden onun bloğu okumaya bile fırsatı yok malesef..:((

Bu yoğunlukta izlediğim tek film olan TAŞ MECLİSİ'nden bahsetmek istiyorum.


Film Jean-Christophe Grange adlı yazarın romanından uyarlama.Ben okumadım ama okuyan bir arkadaşım tavsiye etmişti.Türkiye de 21. baskısı yapılmış romanın.

Konusu Laura yıllar önce evlat edindiği oğlu Liu-San ile birlikte yaşamaktadır.Bir gün birlikte çok ağır bir trafik kazası geçirirler.Lui-San hayati bir durumu olmasına rağmen hızlı bir şekilde iyileşir.

Anne oğul bu kazadan sonra aynı kabusları görmeye başlar.7.doğum gününde Lui-San kaçırılır.Bundan sonra olaylar Lui-San ın ve Lauranın geçmişine doğru gelişir.

Daha fazla ayrıntı vermiyorum.Zaten kitabı okuyanlar bilir,okumayanlarda benim gibi izler.


Film bence sürükleyici ve değişik.Sıradan Amerikan filmlerinden sıkıldıysanız Fransız gerilim filmi olan Taş Meclisi ni beğenebilirsiniz.

Şimdi arkadaşların bloglarını ziyaret edeceğim.Görüşmek üzere...
Serin bir hafta diliyorum herkese...


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba
Yazan: bonsaicicegi

Canim gecmis olsun. Seni tanimiyorum ama bazen normalde bile aklima geliyorsun. Diyorum ki kiz bayagi yogun calisiyor isi zor biraz ama güzel diyorum :). Ben suan da hep evde oldugum icin. Gerci evde olmama ragmen benim bile yogunlugum bitmiyor. Bu arada bizde bu ara gün asiri esimle dvd alip film izliyoruz. Insan bir alisinca birakamiyor. Canim kendine iyi bak. Görüsmek üzere.

fatoş:inanırmısın bende normalda tanışıyormuşum gibi arkadaş ne yaptı bugün diye aklıma geliyorsun eşime bile bahsediyorum.
gerçekten çok yoğunum şimdi birde taşınma telaşı eklenecek bu işlerin üstüne.
ne yapalım bizimde eşimizde tek eğlencemiz arada bir film izlemek evimizde...
öptüm seni görüşürüz...

Düzenleyen maviveportakal gün: 26/6/2007 saat: 11:28

Bağlantı Düzenle Sil


slmm
Yazan: diyalogyemekleri

fransız filmleri değişik ve sevimli gelmiştir her zaman bana..izlemek lazım.selamlar.

Bağlantı Düzenle Sil


selam
Yazan: inciceylan

canım ben geldim...nasılsın diye soracaktım ama anladım ki,telaş içindesin ve yorgunsun.......işinde kolaylıklar dilerim....kardeşine de sevgiler.......benim filmlerle pek aram yok maalesef.....ama senin yazdıklarını okumaya çalışıyorum:))))iyi geceler,tatlı rüyalar:)

Bağlantı Düzenle Sil


slm
Yazan: melisfulya

güzel bir dvd daha...senin seçimlerin her daim güzel oluyor...sevgiler!

Bağlantı Düzenle Sil


@
Yazan: handeelibir

Yorumlarınıza güvendiğim için izlemeyi düşünmediğim bu filmi listeme alıyorum :-)

Bağlantı Düzenle Sil


selam
Yazan: yumurtasepeti

daha fazla ayrıntı istiyorummmm :)))

tam kaptırdım okurken bitti :((( şimdi git kitabı al oku falan oooo :)))
tavsiye için teşekkürlerrr şaka bir yana merak ettim alıcam ..

Bağlantı Düzenle Sil


Taş Meclisi
Yazan: gezimanya

Film yakın zamanda vizyondaydı sanırım ama kitabı önce okuyayım diye hiç izlemeye yeltenmedim. J.J. Grange yazar da kötü olur mu hiç! :)
Bu arada geçmiş olsun arkadaşım, tez amanda aramıza dönersin inşallah..

fatoş:teşekkür ederim arkadaşım.

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/6/2007 saat: 17:28

Bağlantı Düzenle Sil


selam
Yazan: guzela

geçmiş olsun...ve iikinize de çok kolay gelsiiinn

fatoş:çok sağol güzela...

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/6/2007 saat: 17:28

Bağlantı Düzenle Sil


merhaba
Yazan: birdebenvarim

guzele benzıyor bır ara ızlenmelı yazdık lısteye:))

Bağlantı Düzenle Sil

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails