11 Nisan 2007 Çarşamba

KÖSTEBEK


Film de oyuncu olarak yok yok…
Yapımcılar paraya kıymış, yönetmen de oyunculara kıymış. Yani filmde ki bu ünlüler pat pat ölüyor ünlü yönetmenimiz sayesinde.
Filmin hikâyesi Asya’da büyük başarı kazanan ‘’Infernal Affirs ‘’ adlı Hong Kong filmine dayanıyormuş.

Film;
En İyi Film
En İyi Yönetmen-Martin Scorsese
En İyi Kurgu
En İyi Uyarlama Senaryo dallarında Oscar aldı.

Filmde Jack Nicholson,Matt Damon,Leonardo Di Caprio,Mark Wahlberg ve daha birçok ünlü oynuyor.

Konu olarak eyalet polisi olmaya çalışan ama ailesinin kirli geçmişi yüzünden bunu başaramayan bir gencin mafya içine köstebek olarak sızmasına karşın, eyalet polisi olmayı başarmış ama hatta mafya sayesinde birçok terfi almış bir gencin mafya için köstebeklik yapması ve ortaya çıkan çatışma…

Kesinlikle çok yoğun tempolu, şaşırtıcı, heyecanlı bir film. Ama itiraf etmeliyim izlerken biraz yoruldum. Çünkü çok dolu bir film. Hiçbir ayrıntıyı atlamadan izlemeye çalışmak biraz yoruyor.

Oscar ödüllerine gelince daha Babel’i izlemedim. Babel’e haksızlık mı yapılmış yoksa bu film mi hak etmiş onu izledikten sonra karar vereceğim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

***
Yazan: beyazkedim

henüz daha izlemedim ama çok merak ediyorum bu filmi




**
Yazan: eftihis

bu filmi çok merak ediyorum,oscar almadan önce dahi çok defa indirmeyi denedim ama bulamadım,bakalım ne zamana kısmet olacak

sevgiler

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails