26 Nisan 2007 Perşembe

KADINLIK BİZDE KALSIN

Dün akşam arkadaşımında rol aldığı bir tiyatroya gittik.Oyun Yılmaz Erdoğan tarafından yazılmış.
Konusu Adem ile Havva'nın yasak elmayı yemelerinden bu yana başlayıp günümüze kadar gelen kadın erkek çatışması.
Bu süreç kısa kısa hikayelerle anlatılmış.Arkadaşım Sabire aslındaTekirdağ da Özel Yaşam Hastanesinde çalışıyor.Zaten oyuncularda bu kadrodan oluşturulmuş.Hepsi hastane çalışanı,hatta hastanenenin sahibi bile rol almış.Çok hoş bir sosyal etkinlikti.
Arkadaşımz diye demiyorum bu kadar yoğunlukta çok iyi oynamış.Hepsini tek tek tebrik ediyorum.
Bu arada artık Sabire-Harun çiftide motorcu oldu.Hafta sonları bol bol gezeriz artık

1 yorum:

Adsız dedi ki...

slm arkadaş
Yazan: Asuperisi

saati eklemişsin:)) nasılsınız diyorum çünkü 2 kişiydiniz diye hatırlıyorum:)) buloğumu ziyaretin için teşekkürler.sevgiler

Evet iki kişiyiz ama kardeşimin işleri çok yoğun o pek yazı yazamıyor ama ilerde oda daha sık katılacak aramıza...Saati sende görüp çok beğenmiştim.Eşim ekledi.Ben teşekkür ederim yorumun için...görüşmek üzere...

Düzenleyen maviveportakal gün: 26/4/2007 saat: 12:17

Bağlantı


**
Yazan: eftihis

Merhabalar nasılsınız,Kadınlık bizde kalsın senaryosu müthiş bir oyun.Zekice yazılmış,1996 da izlemiştim.Başrol Yasemin Yalçındaydı ve senaryoyla orantılı harika bir oyunculuk sergilemişti.Favoriler arasında gösterebileceğim tiyatro eserlerinden,izlemekle çok şey kazanmışsınızdır.
Sevgiyle kalın

Merhaba hatrımı sorduğunuz için teşekkür ederim,iyiyim umarım sizde iyisinizdir.
Oyunu orjinal oyunculardan izleyemedik .Sizin kadar şanslı değiliz ama arkadaşlar elinden geleni yapmışlar.Yoğun hastane temposuna göre iyi iş çıkarmışlar.Oyun içeriği konusunda size katılıyorum çok güzeldi.

Düzenleyen maviveportakal gün: 26/4/2007 saat: 12:20

Bağlantı


..
Yazan: lasttango

madem fotoğraf çekiyorsunuz en temel olan altın çizgi ve altın noktaları da öğrenin..bunun için yatay ve dikey kenarları 3 eşit parçaya bölüp çizgileri birleştirin,bu çizgiler altın çizgilerdir,çizgilerin kesiştiği noktalarda altın noktalar..bunu anladığınızı varsayarak,resmi çekerken objeyi genelde bu noktalara getirmeye çalışın,çünkü gözün en iyi algıladığı yerlerdir..nie anlatma gereği duydum bilmiyorum,belki de bu vakitte sıkıntıdandır :)

yorumunuz ve tavsiyeniz için teşekkür ederim ama benim makinem yok fotoğrafta çekmiyorum.Bunları en yakın arkadaşım çekiyor.Tavsiyelerinizi ona ileteceğim.

Düzenleyen maviveportakal gün: 2/5/2007 saat: 08:18

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails