24 Nisan 2007 Salı

23 NİSAN GEZİSİ...

Hafta sonu evdeki tadilata yardım ettikten sonra hiç planlamadığımız halde kendimizi Tekirdağ köylerini gezerken bulduk.
Mevsimlerden de bahar olunca ortaya seyrine doyamadığımız manzaralar çıktı tabii.
İlk gittiğimiz köy Yağcı köyüydü.Köye giriş çok güzeldi




(Yağcı Köyü Girişi ve Biz :) )

Yağcıdan sonra ona çok yakın Banarlı kasabasını gezdik.Ve ardından Bıyıkali köyüne gittik.Bu köydeki ekili alanlarda yeşilin her tonu vardı.






Bıyıkali köyünün birde göleti varmış.Gelmişken onuda görelim dedik.Bu kadar zamandır Tekirdağ da olmamıza rağmen hiç birimiz gitmemiştik.Keşke gitseymişiz.Yanı başımızda piknik yapmak için bu kadar ideal bir yer varmışta haberimiz yokmuş




Gezimizin 1.kısmı gölette bitti.Hazırlıksız olduğumuz için karnımız acıktı.Eve dönüp hazırlığımızı yaptık ve gezimizin 2.kısmına başladık.Bu sefer Naip ve Mermer köylerini gezdikten sonra Uçmakdere yoluna doğru gittik.





Çok güzel bir manzara eşliğinde çok keyifli bir gezi oldu.Dönüş yolunu Kumbağ üzerinden seçmekle hata ettik çünkü yol çok bozuktu.Hatta motorumuzun tekerine çivi battı.Günün sonunda çok eğlenmiş ama bir o kadar da yorulmuştuk...






İşte 23 Nisan tatilini fırsat bilip bir bahar gezisi daha yaptık.Fotoğraflar her zamanki gibi Duyuşenden...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

GEZİ
Yazan: DERVİŞ

Gezdiğimiz yerler çok güzeldi manzaralar bir harika helede motorumuzla gezmek dahada başka insan kendini çok farklı duygular içinde buluyor . özellikle dağ yolunda geri dönerken eğer motorumuz bu arazi şartlarına uygun olsa çok dahada güzel olacaktı bu gezi bana 50 ytl ye mal oldu çünkü tekerlekte nerdeyse benden daha büyük bir çivi çıktı o yüzden yenisini almak zorunda kaldım ama pişman değilim buna değerdi ama derseniz bir daha gidermisin kesinlikle hayır .ama gezilecek ve o manzara görülecekler listenizde olmalı

Bağlantı


miss gibi
Yazan: guzela

yeşil yeşil gezinmişsiniz ne güzel....

fatoş:
Yorumun için teşekkür ederim.Sizden yorum aldıkça daha bir hevesle yazıyorum.Gezimiz Safranbolu kadar güzel olmasada bu havaları kaçırmamak için en yakın yerleri seçtik hemde dediğim gibi planda olmadan...

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/4/2007 saat: 19:58

Bağlantı


:)
Yazan: gezimanya

Verdiğiniz linkden diğer sitenizi de ziyaret ettim. Uçmakdere merak ettiğim yerlerden birisi ama hanfi resim oraya ait bilemedim. Yine gezilerinizi takip etmek için blogunuzu listeme eklememde bir sakınca yoktur umarım..
İyi gezmeler..

fatoş:
Üzgünüm uçmakdereye kadar gitmedik.Oraya gitmek için kullanılan yola doğru gittik.O fotoğraflar uçmak dere yolunun fotoğrafları ama en kısa zamanda yarım bıraktığımız yolu tamamlayacağız.Site ile ilgili onu aslında üç arkadaş yönetiyoruz fotoğrafların yanına yazı eklemek iş benimdi ama henüz yapamadım onunda hafta sonu tamamlayacağım tekrar bakarsınız.
Bloğu eklemenizde kesinlikle bir sakınca yok hatta çok memnun olurum:))

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/4/2007 saat: 20:16

Bağlantı


Merhabalar
Yazan: kenaryazilari

bu sene kısmet oldu marmara turumuzda tekirdağına da uğradık ama bu kadar detay bilmiyorduk tabi... ülkemizin her bir tarafı ayrı güzellikte...emek ve paylaşımıza teşekkürler..

fatoş:
ben teşekkür ederim yorumunuz için...katılıyorum türkiyenin her görülmeye değer güzellikte...

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/4/2007 saat: 19:57

Bağlantı


biz buradayız
Yazan: salih incehasan

slm herkese biz bu güzelliklerin içinde yaşıyoruz ama insan nasıl bakarsa öyle görür

fatoş:
kesinlikle haklısın kuzen...

Düzenleyen maviveportakal gün: 27/4/2007 saat: 20:16

Bağlantı


Selam
Yazan: Sensizken

Tekirdağa daha önce gitmiştim. Ancak fazla görme fırsatı bulamamıştım.
Sayenizde gezmiş kadar oldum. Hoşçakalın...

Fatoş:
Faydası olmuşsa ne mutlu bana çok sevindim...

Düzenleyen maviveportakal gün: 28/4/2007 saat: 09:27

Bağlantı


merhaba
Yazan: pratikbayanlar

Memeleketimin ne kadar çok güzel gezilesi yerleri var değil mi..
Sevgiler...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails