2 Nisan 2007 Pazartesi

BÖYLE JAMES BOND OLMAZ


007 JAMES BOND
En baştan söylüyorum filmi beğenmedim.Hemde hiç.Filmin başındaki kaçış sahnesi hariç filmin benim hafızamda yer edecek hiç bir ayrıntısı yok.Sebebi kesinlikle önceki Bond filmleri değil.
Bir kere konuda ki dağınıklık filmi anlamanızı engelliyor.Kötü adam kim hangi kötülükleri yapıyor,Bond ve kızları bu işin neresinde vs...
Ayrıca hiç bu kadar dikkatsiz ve beceriksiz James Bond da görmedim.Ajanlık eğitimini nerde almış acaba...
Neyse fazla söze gerek yok izlerken çok sıkıldım ve kızdım.Böyle James Bond olmaz.İlk işi olsa bile.
Bu tarz filmlerin uzmanı ve hayranı olan eşimde hiç beğenmedi.Olmamış hiç olmamış...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

james zort
Yazan: derviş

bu nasıl bir 007 flimi anlayamadım vede anlamak istemiyorum ben fanatik bir 007 hayranıyımdır ama böyle kötüsünü izlemedim 007 nin bir karizması bir olayı vardı ama bu arkadaşta hiç bir alaksı yok yazık



yaa
Yazan: guzela

ben de bu filmi merak ediyordum...demek fos bi film...neyse elime gelirse tesadüfen izlerim artık...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails