15 Ocak 2010 Cuma

AŞK TUTULMASI



Geçenlerde tv yayınlandığında izlediğim Aşk Tutulması filminden bahsetmek istiyorum.
Başrollerinde Fahriye Evcen ve Tolgahan Sayışman var.Ama yan kadrolarda çok eğlenceli insanlar.
Film bence eğlenceliydi.Tv filmi olarak.Sinemada izleyenler hayal kırıklığı yaşayabilirler.Ama keyifli bir akşam için ideal bir film bence.

Film genç iki oyuncununda dizilerde sergilediklerinden çok daha başarılı ve keyifli oyunculuklarını izleme fırsatı veriyor.Komedi türü iki oyuncuya da çok yakışmış.

Bir çok olumsuz eleştiriye inat Türk filmlerine destek vermek adına filmi tavsiye ediyorum.DVD seçeneği olarak pişman olmadan izleyebilirsiniz.

2 yorum:

ayşe dedi ki...

filmi gecen yıl izlemiştim murat netten indirmişti biz çok beğendik ama sinemada izlesem üzülürdüm gercekten. ama ardahanda soğuk bir kış gecesinde dostlarla iyi bir film olarak hatıralarda kaldı :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

ben de cok keyifle izlemiştim neşeli bir film

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails