19 Ocak 2010 Salı

67.ALTIN KÜRE NOTLARIM...



Pazartesi gecesi gerçekleşen törenle meşhur Oscarın habercisi Altın Küre ödülleri dağıtılmış.Nacizane fikirlerimi paylaşmak istedim.Ne de olsa bir sinema bloğu sayılırım.:))

Gecede bütün gözler (söyleyenlerin yalancısıyım) Avatar filminin üstündeymiş.
Avatar filmini izlemiş ve çok beğenmiş biri olarak aldığı ödülleri hakettiğini düşünüyorum.Dünya çapında Titanic'ten sonra rekor gişe başarısı ve rekor bütçesi olan çok iddealı bir film.
Ama, yine yönetmeni James Cameron olan Titanic filmine, 11 dalda Oscar ödülü verip göklere çıkaran bu törenler daha sonra Ödül verildikten sonra buna pişman olunan film listelerinde de Titanic filmini en başa koydular.

Demem o ki şimdi Avatar filmine verdikleri ödüllerden ilerde pişman olmasın bu amcalar teyzeler.İyi düşünselermiş...:))

Ödüllerden gözüme takılanlar...
AVATAR---En İyi Film
En İyi Yönetmen
AKLI HAVADA---En İyi Senaryo

En İyi Aktör---Robert Downey Jr.(Sherlock Holmes)
En İyi Dizi---Mad Men
En İyi Dizi Oyuncu Erkek--Dexter(Michael C.Hall)

Tabii aday olan ve kazanan filmlerin çoğu ülkemizde gösterime girmediği için hak yerini buldumu bilemem.Zaten bu ödül törenlerde hak hukuk geçtiğini sanmıyorum.Öyle olsa bence Brad Pitt-Benjamin Button filminde bir ödül alırdı.
Yada Bruce Wills kariyerinde mutlaka bir filmiyle ödül alırdı.Adam törenlere bile gelmiyor.Protesto ediyor.Haklı da bence...

Neyse bu konuda uzman olmamakla beraber yazdıklarım tamamen kendi şahsi fikrimdir...:))Kimse alınmasın kırılmasın...

1 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Sinemayı çok seven biri olarak,Altın Küre'yi gece uyanıp seyrettim.
Avatar'ı seyretmediğim için ödülü hak edip, etmediğini bilmiyorum.
James Cameron çok değişmiş, o gece tanıyamadım.
Meryl Streep bütün blogcuların çok sevdiği Julie & Julia filminde ki rolü ile ödül aldı.
Birde bu ödüllerin TV bölümü var.
Her yıl hemen hemen aynı dizilere ve oyunculara adaylık verip, duruyorlar.
Mad men'in, 30 Rock'ın (Ugly Betty bu sene nasıl olduysa aday olmadı) her TV kategorisine aday olup, ödül almasından çok sıkıldım.
Michael C. Hall'un kanser olduğunu duymuştum, o gece ödül aldı.
Umarım başarılı bir tedavi ile iyileşir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails