12 Mayıs 2010 Çarşamba

YUMOŞ-FİKRİ MÜHİM



Anneler Gününden beri canım hiç yazmak istemiyor aslında.Zor durumdaki anneleri gördükçe, okudukça hayatta çok basit şeylerle uğraşıyoruz,çok basit şeylere üzülüyoruz hissi herşeyden elimi ayağımı çekti.
Ama dün çamaşır asarken aldığım koku (Yumoş kokusu) yazmayı geciktirdiğim bir konuyu hatırlattı bana.Bu arada da camdan irileşmeye başlayan erikleri gördüm.Hayat devam ediyor.Çamaşırlar yıkanacak,asılacak,katlanacak,erikler yenecek vs...
Fikri mühim sitesine üye olduktan sonra birçok ankete katılmıştım ama bu ilk kampanyamdı.Gelen Yumoş Ekstra numunesinden annemede 2 yıkamalık vermiştim.Kardeşim Ayşe'ye de kampanya numunesi gelmişti.Hepimizin ortak fikri kesinlikle daha yumuşak çamaşırlar elde edildiği ve kokusunun daha uzun sürdüğü.
15 yıkamalık üründen bir kapak yeterli oluyor.Biz ailecek sevdik beğendik.
Görümcemde yünlülerde denememi tavsiye etmişti.Denedim ;özellikle yünlülerde kokusu daha net ortaya çıkıyor ve daha uzun kalıyor.
Gönderilen küçük havluyuda Defne'nin çantasına koydum.Dışarda kullanıyoruz.:))

Her gün yeni,güzel şeyler duymak,yaşamak ve görmek üzere hoşçakalın.

2 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bloğunuzu tesadüfen gördüm bazı yazılarınızı okurken bir anne olarak çok üzüldüm gerçektende bazen hiç gereksiz şeylere üzülüyoruz sıkılıyoruz oysa sağlıklı olduğumuza sağlıklı çocuklarımıza şükretmeliyiz .Allah herkesin yardımcısı olsun. sevgiyle kalın..

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

Mine hanım: çok haklısınız.amin.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails