13 Mayıs 2010 Perşembe

ÇOOKK UZAKLARA KARTPOSTALLAR...

Anne Cafe sayesinde tanıştığım bir projeye dahil oldum bende.Eskiden beri kartları çok severim.Lise yıllarımda bayram ve yılbaşı öncesinde Tekirdağ'da valiliğin önüne kart sergileri kurulurdu.Tüm harçlığımı oraya yatırırdım.O kartları incelemek çok hoşuma giderdi.Bu projeyede Defne için ilerde güzel bir koleksiyon olur diye katıldım.Belki oda benim kadar sever kartları.

İlgili sitede
"Bir kartpostal gönderin geri dünyanın herhangi bir yerinden rastgele bir kartpostal alın"
diyordu.
Anne Cafe nasıl üye olunacağını ve neler yapılacağını BURADA çok net anlatmış.Bende bu adımları takip ederek kart göndereceğim ilk 5 adresi aldım.
Buraya kadar herşey çok güzeldi.Ama kartpostal bulmak gerçekten çok zor oldu.Tekirdağ manzarası bulamadığım gibi bulduğum diğer kartlar hep ünlü yabancı ressamların tablosu idi.
Yoğun aramalarım sonucu tam istediğim gibi olmasada 5 tane kart bulabildim.

Kart göndermemiz gereken kişiler kartın arkasına özel bir not istiyorlarsa profillerinde bunu belirtiyorlar.Ne yazacağımı uzun süre düşündüm.Sonunda Mevlana'nın 7 öğüdünü İngilizce olarak yazdım.Ne de olsa ortak dil.:))
Bakalım bana ve kızıma hangi ülkelerden kartlar gelecek.Heyecanla bekliyorum.

Amerika'ya giden kart



Fransa'ya giden kart



Rusya'ya giden kart



Finlandiya'ya giden kart



Almanya'ya gidan kart

2 yorum:

a.c dedi ki...

Aa ben de bazen ne yazacağım diye düşünüyorum (ve sonunda saçmalıyorum:) bari ben de mevlanadan yazayım çok iyi fikir!

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

Anne Cafe: bende çok düşündüm.Sonradan bi anda aklıma geldi.Mevlana dünyada tanınıyor diye tanımayan varsada sayemizde tanır değil mi :))

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails