24 Mayıs 2010 Pazartesi

KADIN AKLI ERKEK AKLI



Romantik Komedi türünün hakkını veren bir film var karşınızda.Başrollerinde bence bu türe çok yakışan (ÖRNEK) Gerard Burtler var.Kadın oyuncu ise Katherine Heigl.Bu kadın resmen film boyunca gözümü tırmaladı.Butler'in yanına yakışmadığını düşünüyorum.Daha önce Kaza Kurşunu filminde izlemiştim.Sanırım erkek oyuncunun vasatlığı sayesinde o zaman gözüme batmamıştı.:))
Filmin bence tek kötü yanı buydu.

Eşimle çok büyük beklentiler içinde olmadan taktık filmi.Ama ikimizde çok beğendik.Çok cesur ve gerçekçi kadın erkek diyalogları ile dolu komik bir film.

Bir program yapımcısı kadın,herşeyi planlama ve düzen üzerine kurulu,buluşacağı insanları önceden araştırıyor,bay mükemmeli arayan bayan mükemmel.:))

Bir programcı adam,herşeyi plansız ve dağınık yaşıyor,bay mükemmel ve bayan mükemmel olmadığına inanıyor.

İkisinin yolları bir kanalda birleşiyor.Gerisi çok hoş bir komedi...

Dediğim gibi film bitene kadar gözümü tırmalayan sarışın dışında filmi çok gülerek izledim.Filmi eşinizle baş başa izlemenizi ve bol bol gülmenizi diliyor ve tavsiye ediyorum.

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

senin aksine Katherine Heigl e bayılırım ben...filmi kesin izlemeliyim başlığından bile belli ne kadar eğlenceli olduğu :)))teşekkürler canım önerin için

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails