9 Haziran 2010 Çarşamba

PERS PRENSİ:ZAMANIN KUMLARI



Bilgisayar oyunlarından hiç anlamam.Hiç te sevmem aslında.Bu güne kadar oynadığım tek oyun Farmville idi.Ondanda sıkılıp bıraktım.Muhtemelen zaman kaybı olarak gördüğüm için çabuk sıkılıyorum.
Bahsedeceğim filmde bir oyundan alıntı.Oyunu oynamamış olmak daha iyi oldu diye tahmin ediyorum.Çünkü beklentisiz ve önyargısız oturdum ekranın başına.

SONUÇ:Filmi çok beğendim.Çok eğlenceli ve sürükleyici buldum.
Başrollerinde Jake Gyllenhaal ve Gemma Arterton (bir Bond kızı)var.
Fantastik bir hikayesi var.Zamanı geri alabilen bir hançer için yapılan bir savaşın hikayesi.Aslında tam büyükler için yapılmış bir masal.
Ama küçüklerde çok rahat izleyebilir.Zira hiç müstehcen ve kanlı bir sahne yok.

Espirisi ve heyecanı bol bir film.Tavsiye ederim.

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çocuklar için sakıncalı bir sahne olup olmadıgını merak ediyordum, madem yok rahatlıkla goturebilirim ilk fırsatta ben de severim onlar da sevecektir

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails