12 Nisan 2010 Pazartesi

ZİNDAN ADASI



Defne Pazar günü oynamaktan yorulup erkenden uykuya dalınca fırsat bu fırsat dedik ve uzun zamandır ilk defa film izledik.

ZİNDAN ADASI:

Tam anlamıyla tadı damağımızda kaldı.Bu filmi yemek olarak tarif etmek istesem ;gizemli baharatlarla süslü,kullanılan malzemeler çok kaliteli,tadlar çok iyi harmanlanmış,çok leziz bir yemek olarak tarif ederdim.

Senaryosu daha önce Gizemli Nehir kitabnıda yazmış Dennis Lehane adlı yazarın aynı adlı romanından alınmış.
Başrollerinde Leonardo Dicaprio,Mark Ruffalo,Ben Kinsley var.Di Caprio için her zaman ki gibi takdir etmektenten başka söylenecek söz bulamıyorum.Filmdeki karakter onunla çok iyi özdeşleşmiş.
Yönetmen Martin Scorsese daha öncede Di Caprio ile Köstebek,Göklerin Hakimi,New York Çeteleri filmlerinde birlikte çalışmış.

Filmin konusu hakkında bilgi vermek izleyecek olanlara haksızlık olur.Kısaca bir adada bulunan va suç işleyen akıl hastalarının tedavi edildiği bir merkezde kaybolan bir hasta ile ilgili soruşturmak yapmak üzere adaya gönderilen iki federal maraşalin başından geçenler anlatılıyor.
Ama konu hakkında şunu söyleyebilirim ki; çok bilinmeyenli bir denklem filmin sonunda çözülüyor.
Filmin çekildiği ada çok gizemli ve gotik bir ada.Görüntüler filmle çok güzel uyuşuyor.
Filmdeki rüya sahnelerini çok etkileyici buldum.Özellikle bu sahneleri hayranlıkla izledim.Sahnelere eşlik eden müziklerde çok iyiydi.
2010 yılı için (şimdilik)izlediğim en iyi film.

İzlemeyenlere izlenecekler listesine eklemelerini tavsiye ederim.Böyle filmler her zaman olmuyor...
İyi Seyirler...

1 yorum:

Chilek dedi ki...

izlememiştim, şimdi merak ettim en kısa zamanda izleyeceğim:))

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails