22 Nisan 2010 Perşembe

ÖLÜMCÜL TUZAK



En İyi Film,En İyi Yönetmen,En İyi Orjinal Senaryo oscarını alan film.
Bütün bunlar bir filmi çok izlenilebilir ve iyi film yapmaya yeter mi?
Bence yetmez.Emeğe saygı dedim,yönetmeni kadın dedim,oscar dedim ama...
Eşim "film zevkinden şüphe ediyorum artık" dedi.
Bende kendimden şüphe ettim.:))
Irak ta görev yapan (orda ne işleri varsa) Amerikan bomba imha ekibinin başından geçen olaylar anlatılıyor.İhbar geliyor,olay yerine gidiliyor,bomba etkisiz hal getiriliyor yada getirilemiyor...
Askerlerin psikolojisi üzerine,fazla kahramanlık içermeyen ama o kadar bomba içinde çok durağan ve sıkıcı bir film.Filmin sonuna kadar şimdi hareket şimdi başlıyor....
Cıkk...Sonuç filmi hiç beğenmedik.Oscarları onlara kalsın.
Bir de Titanic filmine verdikleri 11 tane Oscar ödülüne pişman oluyorlar.Halt etmişler...
Film ile ilgili aklımda kalacak tek şey eşimin puşi ile yüzü örtülmüş sadece gözleri görünen bir oyuncuyu tanımış olması...

1 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Açıkçası bende bu filmi merak ediyordum.
Pek çok filmi geride bırakıp, ödülleri topladığı için insanda merak uyandırıyordu.
Bu tarz bir filmi beyler beğenmezse sanırım hanımlar hiç tahammül edemez.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails