3 Mart 2009 Salı

SİBİRYA EKSPRESİ VE SAHTEKAR

SİBİRYA EKSPRESİ
Aksiyonu bol olması umuduyla izledik.Yönetmenin bir önceki filmi Maknist'i referansı olarak kabul etmek bence hata olmuş.Film Amerikalı bir çiftin Pekin-Moskova hattında yaptığı tren yolculuğu ile ilgili.Trende tanıştıkları bir çift onların başını bir hayli derde sokuyor.Rus polisi de işin içine giriyor.
Ben filme ısınamadım.Ama televizyonda karşınıza çıkarsa izleyin.Aslında demek istediğim izlemek için ekstra bir çabayı hak etmiyor film.
SAHTEKAR

Başrollerinde Angelina Jolie oynuyor.1928'li yıllarda kocası olmayan, oğlunu tek başına büyütmeye çalışan bir anne.Telefon oparatörü olarak çalışıyor.Bir gün eve dönüyor ve küçük oğlunu evde bulamıyor.Uzun bir bekleyişten sonra oğlunun kaybolduğu kesinleşiyor.
Aylar geçiyor oğlunuz bulundu diye bir haber geliyor.Evet bir çocuk bulunmuş ama onun oğlu değil.Sorunsa onun oğlu olmadığını herkese kanıtlaması gerekiyor.Polis departmanının komplosundan kurtulmaya çalışan bir annenin mücadelesi anlatılıyor.Gerçek bir olaydan esinlenilmiş.

Filmi çok beğendim.Bir anne olarak bazı sanelerde kanım dondu.Bence mutlaka izleyin.Ağır ve yavaş bir temposu var ama izlenmesi gereken bir film.

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Sahtekar ı tuttum, konu üzücü ama izlemeye değer görünüyor, teşekkürler tavsiye için.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor.

Muhterem'le Geziye dedi ki...

Canım,
Keşke bu yazını Sibirya Ekspresini almadan önce okusaydım : )
Son dönemde en sıkıldığım ve yarım bıraktığım tek film oldu.
Kızımla birlikte başında sabrettik,film ha şimdi canlanır,ha şimdi patlar derken biz sıkıntıdan patladık ve kapattık.
Sahtekarı henüz izlemedim.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails