9 Mart 2009 Pazartesi

OSCARLI MİLYONER FİLMİ VE DOĞMAMIŞ FİLMİ


DOĞMAMIŞ;
Çok az kısmet olmuştur bana bir filmi yerden yere vurmak.Aslında bunu hakeden filmlerle karşılaşıyorum ama emeğe saygı deyip,her konunun bir izleyici kitlesi vardır deyip kibarca eleştirmeye çalışıyorum.Ama emeğe saygıda bir yere kadar.

Bu kadar saçma bir film görmedim.Yok aslında gördüm de bu kadar çakma bir korku filmi görmedim.Filmi size şöyle anlatayım.En iyi gişe yapmış,en çok beğenilmiş korku filmlerinin en vurucu sahnelerini alın bir araya toplayın.Birbirinden alakasız sahnelerden oluşmuş bir film.Garez,Hasat Zamanı,Aynalar,6.His,666, gibi filmleri anımsatan sahneler.

Vs...Vs...Vs...

13 Oscar vs.. birçok ödül...

Bizde yayınlanmış KİM 500 MİLYAR İSTER yarışmasına Hindistanda katılmış ve kazanmış bir gencin yarışmayı kazanma öyküsü anlatılıyor filmde.

Sıradan bir çaycının sorulara doğru cevap vermesi çok olağan görülmüyor ve genç polis sorgusuna alınıyor.Her sorunun cevabı gencin hayatından bir parçayı temsil ediyor.

Yani cevaplarla kahramanımızın hayatı hep buluşuyor.

Çok güzel bir konu.Oyuncularda öyle.Aldığı ödülleri hak ediyor bence.Hollowood sinemasının kısır döngüsünde tertemiz bir sayfa gibi.

Filmi izledikten sonra Oscar yarışında filmin en sıkı rakibi Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesi filmi ile karşılaştıracak olursam;aslında Brad Pitt içimi daha çok acıttı.Bebekken ölmesi ve genel olarak filmde ki duygusallık beni daha çok etkiledi.

Milyoner'de ki duygusallık biraz daha belgesel tadında ve sosyolojik gerçekler ile bağlantılıydı.

Sonuçta ikiside bu sene senaryo olarak sinema izleyicilerine yeni kapılar açtı.Isıtılıp ısıtılıp önümüze koyulan filmlerden bıkmıştık.İyi oldu...

Çok iyi oldu...

2 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

benjamin button ve slumdog millionerin herikisini de izleyemedim henuz,çok da merak ediyorum, filmler hakkındaki yorumların bana cok yol gosteriyor, fikirlerimiz örtüşüyor cunku. doğmamış filmini direkt eliyorum o yuzden sevgiyle kal

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Bana yazdığın yorumu okudum.
Aramızdaki yaş farkının hiç önemi yok.
Bana ablada diyebilirsin, arkadaşımda diyebilirsin.
Tariflerim için yazdığın güzel sözler için çok teşekkür ederim.
Filmlere gelirsek;
Milyoner filmini seyretmek istiyorum, Oscarı bu kadar hareketlendiren bir film olduğuna göre bir seyredelim.
Benjamin Button'uda seyredilecekler listeme aldım.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails