15 Ekim 2008 Çarşamba

ZEYTİN EZMELİ MİLFÖY

Zeytinli poğaçaları hep sevmişimdir.Ama çekirdeklerini ayıklamak zaman aldığı için çok sık yapamadığım bir poğaça çeşididir.Arkadaşım bebeğim için ziyarete geleceği zaman aklıma zeytim ezmesini kullanmak geldi.

Milföyleri borcam tepsinin tabanına elimle bastırarak yaydım.Arasına zeytin ezmesi serdim.Üstüne tekrar milföyleri elimle açarak kapladım.Tepsinin kenarlarını iyice bastırdım.Toplam 12 parça milföy kullandım.

Tamamen benim uydurduğum bir börek oldu.Acil durumlar için kurtarıcı olabilir düşüncesi ile ekliyorum.Eminim çok daha güzelleri yapılıyordur.

7 yorum:

TAZE NANE dedi ki...

Harika görünüyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

hdidem95 dedi ki...

ellerinize sağlık hakikaten değişik ve güzel olmuş sevgiler

hayatkazanbenkepce dedi ki...

BENİM ÇOCUKALRIM DA ZEYTİNLİ HAMUR İŞLERİNİ ÇOK SEVERLER BU DA İYİ FİKİR , ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

yildiz dedi ki...

Bebekli olunca misafir agirlamak zor oluyor gercekten de.Pratik ve lezzetli bir börek olmus,ellerine saglik.
Kücük prensesimizle araniz nasil bakalim?
Sevgiyle ve dostca kal...

made in funda dedi ki...

bence kendine haksızlık ediyorsun.enfes olmuş...

Cocukla Cocuk dedi ki...

zeytinli puaçalara bayılıyorum eminim bu da çıtır çıtır enfes bir şey olmuştur...listeme aldım..sevgilerimle

duyuşen... dedi ki...

arkadaşım hamileyiz ...olmuyo bööle... madem yaptın, bloğa da koydun bi dilim saklasana bana :( küstük bebişimle sana :))
şaka şaka ellerine sağlık nefis ....defnişi öptüm...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails