29 Şubat 2008 Cuma

RECEP İVEDİK

Akşam değişik bir durum yaşadık.Eşim Recep İvedik için yer ayırtmış.Ayşe'ye de arkadaşları 120 filminden bilet almış.Aynı sinemada farklı filmlere gittik.İkimizinde yorumlarını paylaşacağız sizinle.
Şu an hala gülmekten çenemin ağrıdığını belirterek tüm eleştireleri göze alarak filmi çok komik bulduğumu söylemek istiyorum.Espiri anlayışının kişiden kişiye değişeceğinin farkındayım.Ama ben filme girerken herşeyi dışarda bıraktım ve doyasıya güldüm.
Şahan Gökbakar'ın tiplemelerini her zaman başarılı komik bulmuşumdur.Recep İvedik gibi insanların birçoğuyla her gün karşılaşmıyormuyuz.?

Benden bu kadar. Sıra Ayşe'nin ilk film yorumunda...

2 yorum:

Zeynep dedi ki...

Ayşe ile ne kadar güzel bir tesadüf yaşamışsınız. Benim kardeşim de çok gitmek istiyor bakalım daha söz vermedim ama yorumlarınızı göz önünde bulunduracağım.

Adsız dedi ki...

sonunda bende ivediğe gittim gercekten cok komik harikaydı.. gülmeye ihtiyac duyan arkadaşlara şiddettle tavsiye ediyorum..

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails