18 Şubat 2008 Pazartesi

AŞK TARİFİ

Çok neşeli çok güzel bir film.İzlemediyseniz mutlaka tavsiye ederim.Özellikle yemek yapmaya ilgisi olan arkadaşlar çok hoş sahneler var filmde.

Küçük oyuncu Abigail Breslin'i çok yetenekli buldum.Onun oynadığı Küçük Gün Işığım filminide çok merak ediyorum.

Filmle ilgili bilgi daha önce Kevgir dergisinde vermiştim.İsterseniz buradan bakabilirsiniz.

Bir film daha izledim ama hiç beğenmedim.O yüzden film hakkında hiç birşey yazma gereği duymuyorum.

Bir millet bu kadar mı herşeyi bildiğini sanar, bu kadar mı kahramandır.Bu Amerikalılar kendilerini ne sanıyor acaba???

5 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Aşk Tarifini listemize ekliyoruz, tam bize göre bir film gibi duruyor. Krallık hakkındaki görüşlerine ise tamamiyle katılıyorum. Bu filmi eşimin Suudi arabistan'daki bir işi kabul etme aşamasında seyretmiştim, yaşam hakkındaki ipuçlarını yakalamaya çalışarak, bahsedilen compoundalardan birinde yaşayacaktık, zaten gergin olan ruh halimizi daha da germişti. Sonuçta burdayız, vatanımızda. Ama o dönem çok araştırma yaptık suudi arabistanda yaşam konusunda. ve suudiler de aslında amerikalıların kendileri için hakem olmasını istiyorlar, bilmem kaç tane prens olunca kendilerine güvensizliklerinden sanırım, yani tek suç amerikalıların değil, onların bu hale gelmesine katkıda bulunan da etkisi büyük.

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım benim geldimmm...senin adına çok sevindim....inşallah rahat bi hamilelik geçirirsin..haberdar et...cenimize iyi bak...öpüyorum sevgilerimle

duyuşen... dedi ki...

film ve amerika hakkındaki görüşüne katılıyorum fatoşcum...sonuna kadar sırf sinirden izledik...islamiyetle dalga geçerken kendini övmek amerikan film sektörü için 12 eylülden sonra hobi gibi oldu...kınıyorum...kızıyorum...

eyvahhyemekyandiocakbatti dedi ki...

canım benim geldimmm...senin adına çok sevindim....inşallah rahat bi hamilelik geçirirsin..haberdar et...cenimize iyi bak...öpüyorum sevgilerimle

zehra dedi ki...

bende al�yorum d�rek s�ralamaya zaten sen�n f�lm zevkler�n ben�mk�ne uyusuyor cogu zaman izindeyim hocam:))
.............

mutlu ,sagl�kl� ,huzurlu
,a�k dolu ,sevgi dolu
cok guzel bir hafta
diliyorumm

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails