4 Ocak 2008 Cuma

.....OLSAM NE OLURDUM?

Çok sevdiğimiz ve her gün zevkle takip ettiğimiz arkadaşlarımız cocuklacocuk bizi sobelemişler.Onlara teşekkür ediyoruz ve sobeyi cevaplıyoruz.
Fatoş-Portakal
Yemek olsam ne yemeği olurdum:
Ben islim kebabı olurdum.Hem yapmasını hem yemesini çok sevdiğim için.Patlıcansız bir hayat düşünemiyorum .

Müzik aleti olsam ne olurdum:Yan flüt olurdum.Hep çalmayı hayal ettiğim bir müzik aletidir.Çok severekte dinlerim.

Araba olsam ne olurdun:Tabiki Mini Cooper.O kadar küçük olmasına rağmen hem güçlü hem çok şirin.
Aylardan hangisi olurdum:Temmuz olurdum.Bu ayda doğduğum içinde seviyorum ama Temmuz bana neşe ve huzur veriyor.Herşeyin bol olduğu bir ay.

Ayakkabı olsam hangisi olurdum:Çok şık topuklu bir çizme.Hiç bir zaman giyemem o yüzden galiba.Genellikle rahat ayakkabılar giyerim.

Kıyafet olsam ne olurdum:Aşk ve Gurur filmde ki giyilen herhangi bir elbise olabilir.Hepsi birbirinden güzel çünkü.

Ayşe-Mavi

Yemek olsam ne yemeği olurdum:İskender olurdum.Çünkü Muratın en çok sevdiği yemek.
Müzik aleti olsam ne olurdum:Elektro Gitar olurdum.Sert ama çok huzur verici.


Araba olsam ne olurdun:Jip olurdum 4x4 Safariler için.:))

Aylardan hangisi olurdum:Şubat olurdum.Doğum günüm o ayda olduğu için.

Ayakkabı olsam hangisi olurdum:Harley Davıson bir bot olurdum.Hez zaman güvendesiniz.
Kıyafet olsam ne olurdum:Şal olurdum.Sıcacık bir dost.Her zaman arkanızı sizi kollayan.

Şimdi sıra bizde.Başta arkadaşım Duyuşen'i , Zehra'yı ,Muhterem'i ,Nino'yu ve miss-zerrin'i sobeliyoruz.

Kolay gelsin arkadaşlar...

9 yorum:

zehra dedi ki...

ne g�zel olmus bu sobe boyle en k�sa zamanda �devimi yapacag�m :)
..................
mutlu ba�ar�l� sagl�kl� bir hafta dilerim:))

Adsız dedi ki...

Ne kadar güzel cevaplar vermişsiniz,ilgiyle okuduk her ne kadar Fatoş ile Ayşe yi karıştırsakta olsun. Biz mavi portakal desek olur herhalde...))
Sevgilerimizi gönderiyoruz..

Ayca, tugce

Adsız dedi ki...

ben bej bot olurdum Fatoşum bayıldım kuzum :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

cevapların hepsi çok içten. Sağolun arkadaşlar.
O filmdeki elbiselerden herhangi biri olmayı kesinlikle isterim. Yanlış çağda doğmuşuz galiba.

NiNo dedi ki...

canim benide anmissin sagolasin sevgiler

NiNo dedi ki...

cevapladim sobenizi umarim becerebilmisimdir sevgiler

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Merhaba Ayşe ve Fatoş,
Cevaplarınız çok güzeldi,beni de oyuna dahil etmişsiniz.
Bu blog oyununu daha önce görmemiştim.
İnşallah,önümüzde ki günlerde cevaplarımı yayınlarım.
Bu arada düşüneyim,ben ne olurdum?

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Merhabalar..
Cevaplarınıza bayıldım..
ne güzel yanıtlar vermişsiniz..
mutlu bir hafta dilerim... :)

zehra dedi ki...

ben ödevimi yaptım ama buraya bunu demeye gelmedım sunu demeye geldım:mutlu huzurlu saglıklı bir hafta diliyorum size kocaman opuldunuz:))))

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails