14 Ocak 2008 Pazartesi

BÜYÜK HAZİNE:SIRLAR KİTABI

Herkese Merhaba;
Uzun zaman oldu biliyorum ama elimde olmayan sebeplerden dolayı bilgisayardan biraz uzak kaldım.Bunu telafi etmek için sizinle vizyon filmlerinden birini paylaşmak istedim.

Başrollerince Nicolas Cage,Diane Kruger ve birkaç tane daha tanıdık yüz var.(Ed Harris gibi...)

Film baştan sona aksiyon ve macera.Hiç temposu düşmüyor hep merak uyandırıyor.Gizem dolu macera filmlerini seviyorsanız izlemelisiniz.

İlkinide severek izlemiştim.Eğlenceli bir filme gidip güzel bir hafta sonu yada akşam için ideal bir film.

Filmin genelinde espiri boldu ama Benjamin Gates'in anne ve babalarının kavgaları çok komik ve eğlenceliydi.

Herkese sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum...

4 yorum:

YILDIZNAF dedi ki...

Cage hayranligindan kacirmayacagim ben de :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bu hafta sinema planımız vardı, bu filmi düşünebiliriz o zaman.

yildiz dedi ki...

Canim nerelerdesin?Hersey yolunda mi?Kendinize iyi bakin,sevgiyle ve dostca kalin.

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

yıldızcım sorduğun için sağol biraz sağlık sorunlarım var ama geçiyor inşallah.geçince zaten haber vereceğim.öptüm seni korkulacak birşey değil.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails