26 Aralık 2007 Çarşamba

KARA YILAN İNLİYOR

Biri eski bir blues şarkıcısı,dinine bağlı,karısı onu kardeşi ile aldatıp terk etmiş kendi halinde bir çiftçi.(Samuel L. Jackson )

Diğeri küçükken tacize uğramış,annesi tarafından terk edilmiş,kasabada adı kötü kadına çıkmış,ruhsal bir hastalığı olan bir kadın.(Christina Ricci)

İkisini yolları Rae'nin dövülüp Lazarusun evinin yakınlarına atılması ile kesişir.Lazarus genç kadını fiziksel olarak tedavi eder.Ama ruhsal sorunlarının olduğunu anlaması da uzun sürmez.

Rea ihtiyaçları karşılığı her erkekle birlikte olmaktadır.Lazarus onun içinde ki bu şeytani duyguları çıkarmaya karar verir ve onu evinde zincirler.

Filmde ki Blues şarkılar eşliğinde iyi oyunculuk çok etkileyiciydi.Konusu biraz orjinal.Ama sorguladıkları ve mesajı ile film bence izlenecekler katagorisinde olmalı. Benim gibi film afişinde ki zincire ilk başta bir anlam veremediyseniz yada yanlış anlam yüklemişseniz şöyle söyliyeyim;o zincir kötü duyguların zincirlenmesini temsil ediyor.Zaten filmin sonunda Rea'nın gelinliğinde de küçük bir zincir var.

Ricci nin sürekli iç çamaşırı yada iç çamaşırsız olması hiç estetik olmasa da Jackson oyunculuğu ile filmi alıp götürüyor.

Film adını eski bir blues şarkısından almış.

Orjinal senaryoları severim değişiklik olsun diyorsanız mutlaka izleyin.

6 yorum:

Gönül dedi ki...

offf canlarım ya okadar biriktiki izleyeceğim filmler vakit yokkkiiii benim yherimede izleyinnnn pop corn her zamanki gibi benden ohh tuzlu tuzluuuu:)))sevgilerimle öpüldünüz

Cocukla Cocuk dedi ki...

ben bu filmi seyrettim sanki, yarım falan kaldı belki de konusunu görüntüleri hatırlıyorum yarı buçukta olsa

zehra dedi ki...

yasasınnn cuma geldı
herkeze mutlu hafta sonları :)))

duyuşen... dedi ki...

konusunu senden dinleyince fatoşcum baya merak ettim.en kısa zaman da izlemek istiyorum.dediğin gibi biraz zaferin sevmediği avrupa filmleri havası sezdim...zafer izlemek istemezse yanlız izliycem mecburen :)

Mutluluk Defteri / Tuğba dedi ki...

Merhaba canım..
Şimdi yan gelip film seyretmek vardı ne güzel.. :)
Mutlu bir hafta sonu diliyorum canım.. sevgiyle...

Ayşegül dedi ki...

mavi ve portakal güzel yorumunuz için teşekkür ederim..
buğday nişastasının bir paketi 200 gr.. biz iki paket yani 400 gr kullanıyoruz. bardak olarak ölçmedim ölüçü veremiyorum. marketlerde 200 grlık paketlerde satılıyor..
bu arada filmler harika şimdi okuycam hepsini sonra da seçicem :)sevgiler..

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails