14 Aralık 2007 Cuma

KAHVE VE KİTAP KEYFİNİN DAYANILMAZ HAFİFLİĞİ 1

Yazıma etkinliği düzenleyen sevgili arkadaşım Burçak'tan özür dileyerek başlıyorum.Çünkü çok geç kaldım yayınlamak için.Gerçekten mazeretim var.Malum süpriz bir nişan töreni geçirdik.O yüzden ancak fırsat bulabiliyorum.

Etkinliği ilk duyduğumda çok heyecanlandım.Kesinlikle katılmalıyız dedim ve Burçak'a mail attım.O da sağolsun bu kadar karışık işlerin üstesinden başarıyla gelerek bize hediye alacağımız kişilerin adını mail olarak bildirdi.

Benim etkinlik arkadaşım Adana'dan İlkay'dı.Bloğuyla ilk defa tanıştım.Bir süre inceledim.Ne tür kitaplar sevdiğini anlamaya çalıştım.Gerçi ben şanslıydım çünkü İlkay sürekli kitap okuyan ve bunları bloğunda yayınlayan biriydi.Ona ''Gece Bülteni'' adında bir polisiye roman aldım.Yanında da Milka çikolatalı kahve.Afiyetle İlkaycığım...:))


Bana hediye gönderen arkadaşım ise Hesna idi.Çok ama çok güzel bir fincan ile beraber şu an okuduğum Latife Tekin'in Unutma Bahçesi adlı kitabını gönderdi.Fincanım çok şık kurabiye koyma yeri bile var.Çok teşekkür ederim Hesna çok beğendim kitabıda fincanıda...


Tabii etkinliği düzenleyen arkadaşım Burçak'ıda unutmuyorum ona bu güzel kır çiçeğini yolluyorum.

(fotoğraf Duyuşen'den)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

kızlar çok tatlısınız ya bende sıramın gelmesini bekliyorum
keyifle okuyun
sevgilerr

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

yeşimcim:teşekkür ederiz.darısı başına...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails