14 Aralık 2006 Perşembe

KIZIL EJDER


Dün akşam bir televizyon kanalında Kızıl Ejder filmini izledim.Daha önce sinemada da izlemiştim.Ama oyunculuk yönünden ne kadar üstün olduğunu farkettim.Anthony Hopkins'i genel olarak eleştirmek bi yana ona söylenebilecek en güzel söz bile hafif kalır.Edward Norton gerçekten sessiz ve derinden ilerleyen bir kariyere sahip.Çok farklı bir tarzı olduğunu düşünüyorum.Ralph Fiennes diğer oyuncular gibi rolünün hakkını fazlasıyla veriyor.Ama bi an onu son zamanlarda oynadığı romantik komedi de düşününce kafamda tuhaf bir tezatlık oluştu .Ve filmin en beğendiğim sahnesini de yayınlamak istiyorum.Sebebini bilmiyorum ama bu sahne beni çok etkiliyor.Bir eşin karısına kendini savunmasını öğretmesi...

1 yorum:

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

Yazan: isimsiz | Konu: mavi esinti | Tarih: 14/12/2006
bazen senin kardeşin olduma inanamıyorum ve bununla grur duyuyorum henüz sitemiz için bir şeyler yazamadım biliyosun cok yoğunum ama bu sinema kültürüne hayranım ve bu konuda kesinlikle cok ilerliyceksin (sahne süper :) )

* * * * * * * * * * *
Yazan: maviveportakal | Konu: kardeşime | Tarih: 15/12/2006
teşekkür ederim kardeşim.yazamıyorsun diye üzülme denetimin geçsin bareber yazarız.allah sağlık versin herşey olur.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails