16 Aralık 2006 Cumartesi

AKIL DEFTERİ


Uzun zamandır raflarda gördüğüm ama araya hep başka filmlerin girmesi sonucu almayı başaramadığım bir filmdi.Ama gerçekten bu kadar zaman izlemediğim için pişman oldum.
Gerçekten sürükleyici hatta ekrana kitleyen bir önce ki sahneyi unutmamak için kendi hafızanızı zorlayan bilmece tadında çok lezzetli bir filmdi.Ama İzlerken bu filmi geri sarıp izlesem nasıl olur diye düşünmedim değil.Acaba aynı tadı verir mi bilmiyorum.Konu olarak bilgi vermek çok doğru değil bence.Eşimede izle ve gör dedim.
Kısaca anlık hafıza kaybı yani yeni hatıralar oluşturamama problemi yaşayan bir adamın karısının ölümünü araştırması diyebiliriz.Bunu yaparken kendi el yazısından ve vücudunda ki dövmelerden başka hiçbir şeye güvenmemektedir.Evet gerçekten izleyin ve görün...
Not:Filmi ödünç veren arkadaşım Nagihana teşekkür ederim..

1 yorum:

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

Yazan: my blue | Konu: film | Tarih: 16/12/2006
ay valla merak ettim ben bu filmi hafta sonu gelince izlet sen bunu bana ok öptüm

* * * * * * * * * * *
Yazan: mavikurbağ | Konu: keşke izleseydik | Tarih: 18/12/2006
arkadaşım bu hafta sonu çok film izledik ama momento yu izlememekle hata etmişim...pişmanım.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails