6 Temmuz 2007 Cuma

AYŞENİN GECESİNDEN...

3 Temmuz Salı akşamı Ayşe'yi görmeye geldiler.Yani zaten damadımızla uzun süredir görüşüyordu.Şimdi aileler tanışsın diye bir görüşme ayarlandı.Misafirlerimiz Eskişehir'den geldiler.
Onlar için hazırladığımız sofradan birkaç kareyi sizinle paylaşmak istedik.

Masamızda 2 tane yaş pasta vardı.Bunları arkadaşım Nagihan Ayşe için yaptı.Ellerine sağlık tadıda görünüşü kadar güzel olmuştu pastanın.


Bu pembe ve kalpli olan.Gümüş şekerlerle süslenmiş.O akşam bunu servis ettik. Kalabalık olmayınca ikincisini kesmeye gerek kalmadı.

Bu da 2.yeşil pastamız.İçleri şeftali ve muzlu olan pastaların farkı yeşil pastanın ananas ile süslü olmasıydı.



Kurabiyeler benden.Kız Meslek Lisesinin ortaokulundan mezun olduğum için bu tarif ordan bir hatıra.Biraz külfetli yapılması ama bitince değiyor bence.


Ortak çalışma olan Patates çanakları.İçleri havuç-kabak salatası ile dolu.




Bunların dışında resimini çekemediğimiz milföy hamurundan peynirli poğaçalarımız ve yaprak sarmalarımız vardı.
Güzel geçen gecenin ardından geriye yorgunluk kaldı.Yakında nişanımız var.
Fotoğraflar arkadaşım duyuşen (
http://www.sanalkadraj.blogspot.com/. )a ait.Fotoğraflar ve o gün ki yardınları için onada çok teşekkür ediyoruz.
İnşallah herşey Ayşenin gönlünce ve hayırlısıyla olur.

1 yorum:

geçmiş yorumlar dedi ki...

merhaba
Yazan: yaseminintarifleri

ne güzel yakinda dügün var desene, kurabiyeler cok degisik duruyor, keske tarif olsaydi ya...öptüm

Bağlantı Düzenle Sil


Selam
Yazan: bonsaicicegi

Allah tamamina erdirsin. Hayirli olsun insallah kardesin icin. Bu arada hersey harika görünüyor. Yapanlarin ellerine ve emegine saglik. Arkadasim senin yaptigin o kurabiyenin tarifinide en yakin zamanda yayinlayabilirsen cok mutlu olurum.

Bağlantı Düzenle Sil


*(-_-)* Selamlarrrrr
Yazan: cemilekaran

Fatma ve Ayşecik, ikinize de selamlar. Ayşecim hadi hayırlı olsun. Allah daim etsin.. Nasıl bir duygu heyecanlandınmı :) Öncelikle güzel sözleriniz için tşk edeyim. Hepimiz için inş. Pastalarınız kurabilyeleriniz çok güzel olmuş. Ben de bir gün bu kadar süsleyebilirim inş. Bu arada şu renkli kurabiyelerin tarifini yazarmısın çok cici duruyorlar. Ellerinize sağlık.....


AYŞE: çok teşekkür ederim,kesinle cok heycanlıydı hatırlamıyorum bile o geceyi :) /// valla herkes kurabiyenin tarifini soruyor ama üzgünüm bunun sırrı ablamda arkadaşlar ona yüklenin :)

Düzenleyen maviveportakal gün: 10/7/2007 saat: 16:30

Bağlantı Düzenle Sil


lezzetli bir başlangıç
Yazan: beyazkedim

bende ayşeye mutluluklar diliyorum. ne der büyüklerimiz, "Allah tamamına erdirsin"



Bağlantı Düzenle Sil


merhaba....
Yazan: thesuuur

Ayse´ye simdiden mutluluklar diliyorum,umarim hersey gönlünce olur.
Damat beyi ve ailesini de cok güzel agirlamissiniz,ellerinize saglik.Ilerde nisan olursa resimleri görmek isterim dogrusu.Damat nasil,boyu-posu,kasi-gözü,
birbirlerine yakismislar mi muhabbetlerini yapariz artik.Sevgiyle kalin.

Bağlantı Düzenle Sil


:)
Yazan: ebruakin

Menü harikaymış gerçekten.
Kardeşine mutluluklar diliyorum canım. Allah tamamına erdirir inşallah.
İkinize de kocaman öpücükler ve sevgiler...
:)))

Bağlantı Düzenle Sil


selamm
Yazan: yumurtasepeti

çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için ..bence korkulduğu kadar zor birşey de değil...ben daha yeni kursa gitmeye başaldım ondan öncesinde kendim yapıyordum herşeyi...
bence kesinlikle ilgilenin çok zevkli ve kafa dağıtan bir uğraş..

sevgiler




Bağlantı Düzenle Sil


ben geldım :))
Yazan: birdebenvarim

ayybunlar super olmus
acıktım ben
cok kotusun sen ya ne guzel seyler yapmıssın
kıskandım vallahı:))

Bağlantı Düzenle Sil


Merhaba
Yazan: 290405

Arkadaşım nasılsın?Sana beni ve he iki blogumu yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim..Ben bu günlerde pek uğrayamıyorum..Paylaşımlarına göz gezdirdim şimdi incelemek için geriye dönüyorum.Bu arada resmini görmemede sevindim..Pastalar çanaklar çok hoş..İyi fikir.Değişik birşey olmuştur eminim.Benden sana kucak dolusu sevgiler arkadaşım..İyi günler dilerim..

Bağlantı Düzenle Sil


Merhaba canim
Yazan: bonsaicicegi

Arkadasim birkac gündür sana ziyarete gelemedim ,canim kusura bakma. Bu arada bloguma gelip beni ziyaret etmen beni cok mutlu ediyor. Sagol arkadasim.

Bağlantı Düzenle Sil


*(-_-)* selamlar
Yazan: cemilekaran

Fatoşşş akşam yapacağım dediğini duyunca koşa koşa geldim. Üstünün kızarması için. yoğurt ve terayağı sürmek gerekiyormuş. ben bilmiyordum yeni öğrendim haberin olsun.. sevgilerrr

Bağlantı Düzenle Sil


...
Yazan: misss

Her biri birbirinden nefis olmuş. Hepinizin ellerine sağlık.

Hele ananaslı pasta enfes...

Bağlantı Düzenle Sil


.....
Yazan: birdebenvarim

gelıp gıdıp acıkıyorum yaa cok guzel gorunuyorlar

Bağlantı Düzenle Sil


ben geldım :))
Yazan: birdebenvarim

gelıp gıdıp acıkıyorummm
yenı yazı ıstıyoruzzzz

Bağlantı Düzenle Sil


:)
Yazan: gezimanya

Ne denir.. Allah tamamına erdirsin. Siz akşam için yiyecek birşeyler yapmamışsınız ki, seyredilecek, sergilenecek eserler çıkarmışsınız ortaya.. Çok güzel görünüyorlar, elinize sağlık..

Bağlantı Düzenle Sil


TEBRİKLER
Yazan: BARIS59

Önce Ayşe'yi tebrik ediyor,yeni yaşam tarzında ilk adımı atma
cesaretine teşekkür ediyorum.
Sakın unuttam sanmayın! Pastaları yapanlara da,"Ellerine Sağlık"
arkadaşlar, Ellerinize Sağlık.

Bağlantı Düzenle Sil


slm arkadaşım
Yazan: sevilcedeninciler

arkadaşlığın için çok teşekkürler.bu kurabiyeleri bekarken bende yapardım.ama eve taşınırken tarif defterim kayboldu.rica et sem tarifini yazarmısın..teşekkürler

Bağlantı Düzenle Sil


güzel duygular
Yazan: maviyastik

ALLAH tamamına erdirsin insallah..darısıda bizim başımıza :) galiba sanırsam bi olasılık:) yaş kemale eriyo..hey gidi genclik hey geri gelmiyoki zaman..:(

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails