2 Mayıs 2007 Çarşamba

PRESTİJ


Hafta sonu izlediğim ikinci film sadece 2.ci olma özelliğini taşımıyor o ayrıca bu sene izlediğim en iyi film.

Kusursuz senaryosu ve oyunculukları 19.yy atmosferi,yavaş yavaş ama heyecanını hiç kaybetmeyen konusu ile benim gönlüme taht kurdu.

Başrollerin de meşhur Wolverine ve Batman var.Yani Hugh Jackman ve Christian Bale .Ayrıca Michael Cine,Scarlett Johansson da filmin yan karakterlerinden.

Bir kere filmin yönetmeni çok genç yaşına rağmen çok iyi işlere imza atmış biri.(36 yaşında)Christopher Nolan, Akıl Defteri(http://maviveportakal.blogcu.com/1524302/)
İnsomina,Batman gibi filmleri başarıyla yönetmiş bu filmlede zirve yapmış biri bence.

Konu aslında sihirbazlık mesleğinin 3 perdesi üzerine kurulu.Şöyleki;
YEMİN 1.perde; sihirbaz seyircilere sıradan bir nesne gösterir ve onu incelemelerine izin verir.
DÖNÜŞÜM 2.perde;o nesneyi bir hile ile birşeye dönüştürür,
PRESTİJ 3.perde:sihirbaz daha önce görülmemiş şok edici bir sonla gösteriyi bitirir.

Filmde iki meslektaş olan Rupert ve Alfret zamanla rekabetin rüzgarına kapılıp düşman gibi olur ve birbirinin 3.perdelerini öğrenmek için amansız ölesiye bir mücadele başlatır.

Filmle ilgili çok ayrıntı vermek istemiyorum.Ama ısrarla izlemenizi tavsiye ediyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) Merhaba...
Yazan: narc

Biraz geç oldu gelişim ama sonunda buradayım işte... :))
Öncelikle belirteyim blogunuzu çok beğendim...
Ortak noktalarımız olduğunu farkettim...
Mesela bu noktalardan biri sinema...
Bu film ise gerçekten dikkatimi çekti...
Tavsiye için teşekkürler...
Kesinlikle izleyeceğim...
...

Yeniden görüşene kadar hoşçakalın... :))


fatoş;yorumun için teşekkür ederim.ortak noktalarımız oluşuna çok sevindim.bende sizin bloğunuz daki slayt gösterilerine bayılmıştım.inşallah hep görüşürüz.
Filmi mutlaka izle pişman olmayacaksın...

Düzenleyen maviveportakal gün: 2/5/2007 saat: 08:15

Bağlantı


İHTİRAS
Yazan: derviş

Bu filmi size anlatmaya çalışsam da beceremem biraz karışık çünkü. Ama sonuna kadar heyacanın azalmadığı ,sonunu merak ettiren bir yapıt .Oyunculuklar şahena, filmin kurgusu ondanda şahane.

Düzenleyen maviveportakal gün: 2/5/2007 saat: 09:44

Bağlantı


@: Merhaba
Yazan: handeelibir

Merhaba yeni bir blogla tanışmak her zaman beni heyecanlandırmıştır.
Sizin daha bloğunuzu açmadan nizknameniz bile çok hoşuma gitti ve kendimi işte burda hem de çok sevdiğim Narcın yorumunun altına yorum yazarken buldum.

:-)
uMARIM BUNDAN SONRA YİNE GÖRÜŞÜRÜZ
sEVGİLEİRMLE,
H@nde

fatoş;hemen cevap vermeniz çok büyük incelik teşekkür ederim.bende Narc gini arkadaşlar vesilesi ile bloğunuza geldim.görüşmek üzere...


Düzenleyen maviveportakal gün: 2/5/2007 saat: 16:10

Bağlantı


...
Yazan: beyazkedim

ahhh christian bale ne var o adamda bilemiyorum çok seviyorum.
izlemedim bu filmi. çok savurgan olduğum için şu sıralar iktisat yapıyor ve film falan alamıyorum ama merak ettim gerçi bu merak ettiklerim öyle uzun bir liste oldu ki ne olacak halimiz bilmem en iyisi yine kredi kartına başvurmak hemde kendiminkine değil aileden bir başkasınınkine en azından o zaman kimse çakmassa eğer o kada azarlanmıyorum. :)

Düzenleyen maviveportakal gün: 3/5/2007 saat: 08:18

Bağlantı


film
Yazan: Mavi Esinti

abla yine harikasın ne diyim..
akşam hayalet sürücüyü almak için gittim ama kısmetime prestij varmış onu aldım
süper bi film. herşey karmakarışık ve sürükleyici
sayende güzel bi akşam oldu
yorumuna sağlık..
''Kaybetmek önemli değildirseyirci o zaman alkışlamaz,kaybettiğini geri getirdiğinde alkışlar.''


Düzenleyen maviveportakal gün: 3/5/2007 saat: 08:44

Bağlantı


prestij savaşı
Yazan: duyuşen* http://sanalkadraj.blogspot.com*

bu kadar iyi bir film olabileceğini düşünmemeiştim.film boyunca birsürü tahminde bulunduk ama sonu gerçekten işlenen konuya atıfta bulundu.yönetmen de tam bir sihirbaz gibi 'prestij' bölümünü seyirciyi etikleyecek şekilde hazırlamış.kazanan ın ve kaybedenin seyirciye bırakıldığı anlamlı bir film.

Bağlantı


@
Yazan: handeelibir

Haftasonu daha önce yazdığım gibi "Tatil" adlı filmi izleyecektim ancak "Prestij"i izledim
ve hoş bir filmdi fakat bilmiyorum birşey eksik kalmıştı
bir de müzikler daha güzel olabilirdi....

Mutlu bir hafta diliyorummm

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails