12 Eylül 2010 Pazar

BAYRAM GELMİŞ NEYİME...

(Kızım ve kocamaaan annesi)

Biraz karamsar bir başlık biliyorum ama bu bayram hiç bayram gibi geçmedi.
Sebep çok ama umutta çok...
İlk sebep
-35. hafta kontrolümde oğlumun sol böbreğinde UP darlığı denilen Böbrek çıkış Darlığı teşhisi koyuldu.Kendiliğinden geçebileceği gibi müdahelede gerekebilirmiş.
Çaresi var çok şükür dedim...Geçtim...:((
-70 yaşında delikanlı dedem incir ağacından düştü kalçasını kırdı.Hastanede yatıyor.Çok şükür başka bişey olabilirdi dedik...Geçtik:((
-Sonra melek kız Nehir'in haberine ağladım gecelerce...Cennete gitti melek dedim...Geçemedim:((
-Babaannemin kalbine pil takılacak ameliyat olmayı bekliyor...Geçecek inşallah diyoruz:((

Hayat zor herkesin başında bir dert bir sıkıntı ama Allah başka dertler vermesin.
Hepsi geçecek yeni bayramlar gelecek.
Şimdilik ben 37.haftada bol bol dinleniyorum.Kendimi oğlumun doğumuna hazırlıyorum.Defne kızımla oynuyorum.

Bu aralar sık sık görüşemiyeceğiz.Hoşçakalın.
Bayramınız mübarek olsun.

3 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

Geçmiş bayramınız kutlu olsun, Allah şifa versin hastalarınıza. Nehir, aklımızdan çıkmayacak sanırım, cennete gittiğini bilsek de.
Oğlun için hiç üzülme, seni çok iyi anlıyorum, Kerem için de aynı teşhis konuldu ve biz doğumdan itibaren koruyucu tedavilerle devam ediyoruz, hidronefroz kontrollerimizi detaylı bir şekilde yazıyorum doğumdan sonra ihtiyaç olursa bakarsın, sorun olursa tecrübe ettiğimiz kadarını seve seve paylaşırım. Biz tek böbreğimizi iyileştirdik, bu ay 2. cisi için de iyi haberler almayı bekliyoruz. hamilelikte yapılacak hiç bir şey yok, doğumdan sonra her şey kendiliğinden düzelebiliyormuş hiç takılma. Biz doğumun 2. günü hemen sünnet yaptırmıştık, doktorlar hep sünnetin faydalı olduğunu söylüyorlar. O yüzden sadece doğum yapacağın hastanede sünnet işini de çözmeye çalışmanızı tavsiye edebilirim. Bir sorun olursa mailimizi biliyorsun sevgiler, sağlıkla kavuş bebeğine.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Çok geçmiş olsun, Rabbim bütün hastalara acil şifalar nasip etsin.
İnşallah sende hayırlısı ile bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın.

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar.
Çcukla cocuk:yazılarınızı daha doktordan geldiğim gün okudum.Kerem in durumu aklıma geldi hemen ama tam o mu bilmiyordum.Mutlaka heberleşmek istiyorum.İnşallah Kerem gibi bizimkide iyileşir.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails