22 Şubat 2010 Pazartesi

YUMURTA,SÜT VE BAL...



60.Berlin Film Festivali'nde Semih KAPLANOĞLU'nun BAL filmi Aıtın Ayı ödülünü almış.Bu çok gurur verici bir olay.1964 yılında Susuz Yaz filminden sonra bu ödüle layık görülen 2.türk filmi.
Ayrıca Bağımsız Jüri 1.lik ödülünüde almış Bal filmi.



Film Kaplanoğlu'nun Yumurta (2007), Süt (2009),Bal (2010) üçlemesinin son ayağı.Sondan başa çekilmiş bir üçleme.
Ben henüz hiçbirini izlemedim.Ama isimlerini çok duymuştum.Bal filminin başarısına çok sevindim.Film Rize-Çamlıhemşin de çekilmiş.
Kaplanoğlu ödülü aldıktan sonra ki konuşmasında bu güzel doğayı elektrik santralleri yapıp kirletmek istiyorlar.Film belki bu durumu engellemeye yardımcı olur diye konuştu.

Hem başarısı hem mesajı dolayısıyla bana düşmez ama kendisini tebrik ediyorum.Başarılarının devamını diliyorum.Türk sinemasının onun gibi Nuri Bilge CEYLAN gibi yönetmenlere ihtiyacı var.

2 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Mübarek Mevlid kandilini kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Semih Kaplanoğlu'nun başarısına bende çok sevindim.
Filmin fragmanlarını izledim, o muhteşem doğa görüntüleri bile filme yeter.
İnşallah santral yapıp, bu güzel doğayı ve görüntüyü bozmazlar.

TAZE NANE dedi ki...

ELLERİNİ AÇ MELEKLER GÜL KOYSUN, GÜLÜ KOKLA YÜREĞİN SEVGİ İLE DOLSUN.
BU DÜNYA SANA VE SEVDİKLERİNE HEP CENNET OLSUN KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails