24 Aralık 2009 Perşembe

MAVİ'NİN OĞLUŞU...MUSTAFA EYMEN HOŞGELDİN...



MAVİ VE PORTAKALIN portakal annesinden sonra Mavi'de anne oldu.Yani ben teyze oldum.Mustafa EYMEN'imiz 24 Aralık 2009 da saat 12:15 te doğdu.Yılbaşı hediyesi gibi bebek...




Hala olduktan insan yiğenini bu kadar seviyorsa kendi çocuğunu ne kadar sever diye düşünürdüm...
Anne oldum.Kızım bana sevgilerin en büyüğünü yaşattı.Şimdi ikinci bir bebeğim olursa (misal yani öyle birşey düşünmüyorum kesinlikle)bir kalbe iki sevgi nasıl sığar diye düşünüyorum.
Şimdide teyze oldum.Hepsi ayrı bir mutluluk.Allah herkese nasip etsin.

EYMEN için yaptığım bebek kurabiye sepetini yakında burda olacak..

2 yorum:

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Canım,
Öncelikle kardeşine çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum, bebeği Allah bağışlasın.
Annesine babasına ve milletine hayırlı evlat olur İnşallah.
Seninde gözün aydın.
Hala, anne derken teyzede oldun : )

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ah canım gözünüz aydın, Allah analı babalı büyütsün inşallah

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails