3 Kasım 2009 Salı

SURETLER



Cumartesi gecesi Varmsın Yokmusun Yarışmasında Bruce Wills vardı.Eşi Emma Heming yarışıyordu ama tabiki bizzat kendisi daha önemliydi benim için.Aynı gece birde Suretler filmini izleyince kafamda şu soru oluştu.
Acaba o güzeller güzeli karısı Emma robot olabilir mi???? (hıhıhı:))
Tabii bu benim tesellim di.Çok hoş bir hanımdı.

Filme gelince:konu olarak her ne kadar basit bir bilim kurgu gibi görünsede bence film romantik bir filmdi.İnsanlar evlerinde oturuyor.Onların yerine kendi seçtikleri ve kendi yönettikleri bir robot günlük hayatını sürdürüyor.Böylece insanlar güvenli bir şekilde evlerinden hiç çıkmadan yaşıyor.Buraya kadar bilim-kurgu.

Sonrasında insana özgü duygulara özlem,eşinin kusursuz haline değil gerçek haline duyulan aşk veee mutlu son var tabii.Gerçeğin yerini hiçbir suni nin tutamadığı bir dünya....



Filmde Bruce Wills ve karısı rolünde Rosamund Pike var.Rosamund Pike 'yi izlerken nerden hatırlıyorum bu kadını diye düşünüp durdum.Kususrsuz bir güzelliği temsil ediyordu.(Gerçek hayattaki Emması gibi)Hatırladım ki Aşk ve Gurur filminde esas kızın kardeşi rolünde idi.)

İzlenilebilir,sürükleyici bir film.Bilim kurgu severleri tam anlamıyla memnun etmesede içinde ki insanlık öğeleri bence filmi iyi katagorisine sokuyor.

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails