10 Nisan 2009 Cuma

GÜNEŞİ GÖREMEDİM AMA GÖZÜM BEYAZ MELEĞİ ARADI

Beyaz Melek filmini izledikten sonra kendime Mahsun Kırmızıgül'e önyargı ile yaklaştığım için kızmıştım.Çünkü filmi çok beğenmiştim.
Güneşi Gördüm filmine de o yüzden tamamen iyimser bir şekilde gittim.Ama film Beyaz Melek filminde ki masumiyetin,sadeliğin yanından bile geçmiyor.
Konu kişiden kişiye değişeceği için çok fazla yorumda yapmak istemiyorum ama birkaç şey söylemedende edemeyeceğim.
  • En başta filmin görüntü kalitesi bakımından birçok Türk filminden üstün olduğunu söylemek istiyorum.İlk sahne olan operasyon sahnesini ve İstanbul'un gökten çekildiği sahneleri çok beğendim.
  • Şimdi hayatınızda bir zaman yolculuğu yapın.İzlediğiniz tüm Türk filmlerinin en acıklı ve dramatik sahnelerini bir kenara kaydedin.
  • Bu sahneleri terör ve Türkiye'de yaşanan (birçok ülkede yaşandığı gibi) bazı toplumsal eşitsizlikler ile birleştirin.
  • Ortaya acısından geçilmeyen her sahnesi sizi gözyaşlarına boğabilecek bir film çıkıyor.
  • Peki sorun nerde diyebilirsiniz.
  • Bence sorun "çok adil davranmış,iki tarafıda göstermiş"gibi yorumlara kesinlikle katılmamam.
  • Bir kere bence iki taraf diye birşey yok.Türkiye her yöreden insanıyla tek bir bütün.
  • Vazgeçtim,bir yazmaya başlarsam filme gereğinden fazla yükleneceğim galiba.
  • Sonuç olarak filmi hiç tarafsız bulmadım.Hatta rahatsız oldum.Ülkemizde yaşanan hiçbir gerçeği göz ardı etmiyorum.Ama o iyi,modern,insan haklarına saygılı gösterilen ülkelerin silahları ile gençlerimiz şehit oluyor.
Fazla söze ne hacet.İzleyin ve kendinize göre yorumlayın.Burası özgür bir ülke...

Hiç yorum yok:

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails