9 Şubat 2009 Pazartesi

BENJAMİN BUTTON'UN TUHAF HİKAYESİ

İşte karşınızda yazı yazmaktan gurur duyduğun ve izlerken hayran oduğum bir film...Başrollerinde Brad Pitt,Cate Blanchett...
Filmin sonunda gözlerimden akan yaşlara engel olamadım.Ben böyle filmlerde sinemaya aşık oldum.Böyle filmler için günlük tutmaya başladım ve böyle filmler için hala yeni filmler izliyorum.

Konusu;Oğlu savaşta ölen bir adam yeni açılacak tren istasyonu için bir saat yapıyor.Ama saatin bir özelliği var o da ters çalışması.Savaşta ölen çocukların geri gelmesini istediği için böyle yapıyor.

Bu sırada dünyaya gelen Benjamin 80 li yaşlarda bir bebek olarak dünyaya geliyor ve yıllar geçtikçe vücudu gençleşiyor.
Tabii bu kadar basit değil.Filmin içinde aşk,sevgi,acı insana özgü bütün duygular var.

Filmin 13 dalda oscar adayı olması beni hiç şaşırtmadığı gibi hiçte rahatsız etmedi.Alırsa da aynı şeyleri hissedeceğim.Brad Pitt'in önlenemez yükselişi bu filmle taçlanıyor.Oyunculuğu için söylenecek hiç birşey kalmıyor.

Yönetmen David Fincher Yedi ve Dövüş Kulübü filminde de Brad Pitt ile çalışmayı seçmişti.Bu filmde de birlikte olmaları tesadüf değil elbette.
Sonuçta önemli olan filmin kaç dalda aday olduğu yada kaç ödül aldığı değil.Benim film koleksiyonumda ki özel yeri ve her istediğimde zevkle izleyecek olmam.
Kesinlikle,şiddetle ve özellikle tavsiye ediyorum.Bence bu filmi kaçırmayın...

3 yorum:

duyuşen... dedi ki...

dün akşam izledik filmi fatoşcum.biraz uzun olması dışında çok çok güzeldi, seninde değin gibi oskar almak için mükemmel bir konu, mükemmel oyunculuk,yaşlandırma ve gençleştirme için kullanılan teknikler de harikaydı.
ama insan film boyunca ya kaç sene geçti, şimdi kaç yaşında demekten kendini alamıyor...
gençliğin değerini anlamak ne yazıkki ancak benjamin button olunabilirse mümkün...
mutlaka izleyin...

Adsız dedi ki...

Filmi 1,5 hafta önce izledim bende,uzun olmasindan dolayi gayet doyurucu bir film ve kullanilan makyaj ve ince düsünüler her ayrinti cok hosuma gitti benimde...Gitmeyi düsünenler varsa bu filme hic tereddüt etmeden gidebilirler zaten aday oldugu ödüllerde filmin kalitesini göstermiyormu bence her bir ödülü hakediyor...

Unknown dedi ki...

bende izleyeli bir hafta oldu filmi oskarda 3 ödül almasına cok şaşırdım şimdi milyoneri indiriyorum bakalım dahamı iyi ki bu canım filmi geçmiş...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails