23 Kasım 2008 Pazar

96 SAAT FİLMİ BİR YANA DİĞERLERİ BİR YANA...

Bu ara izlediğim en iyi film diyebilirim 96 Saat.Tansiyonu hiç düşmeyen hatta sizin tansiyonunuzu çıkartabilecek kadar gerilimli ve sürükleyici bir film.Bence belli bir yaşa gelmiş (12 yaşından büyük olabilir) tüm gençlere izletilmeli bu film.Özellikle genç kızlara.
Bir kere film Fransız filmi olamayacak kadar iyi.Laf aramızda Fransız filmlerini hiç sevmem.

Schindler'in Listesi filminin ödüllü oyuncusu Liam Neeson kızı Paris gezisinde Arnavut mafyası tarafından kaçırılan bir babayı,Lost dizisinden Shannon ( Maggie Grace) kaçırılan kızı canlandırıyor.
Sahneler hiç uzatılmamış o yüzden çok tempolu.Konu orjinal ve akıcı.Oyunculuk tam not.Film 10 üzerinden en az 9,5 .
Ölüm Yarışı adı üzerinde konulu bir film.Tipik bir Jason Statham filmi.Sıkıcı değil.Konusu bildik gibi.Aslında daha çok eşlerimizin sevebileceği türden bir aksiyon filmi.
Bir adam karısını öldürmekle suçlanıp azılı suçluların kaldığı bir hapisaneye gönderilir.Hapisanede düzenlenen ve internetten yayınlanan bir yarışa katılmaya mecbur edilir.Ya 5 yarış kazanacak ve özgür kalacak yada ölecektir.
Dediğim gibi daha çok karşı cinsin çok sevebileceği bir film.Ama aksiyon sevenlerde kaçırmasın diyebilirim.

Tropik Fırtına;Hiç tarzım değil.Bolca küfürlü ve argo cümleler dolu bir komedi.Film çektiğini sanan ama gerçek bir savaşın içinde olan bir oyuncu gurubunun başına gelenler bol espirili(!) bir dille anlatılıyor.
Ben sevmedim.

3 yorum:

Disalce dedi ki...

canım senin film zevkini seviyorum..

çok yakın benim seçimlerime....

merak ettim..izleyeceğim..

teşekkürler...

MAVİ VE PORTAKAL dedi ki...

sevgili disal;buna çok sevindim.ne mutlu bans.bir film arkadaşı buldum.

Cocukla Cocuk dedi ki...

96 yı bulup izleyelim o zaman en yakın zamanda.
sobeni özel bir sebepten bekletiyoruz bu arada haftaya bir sürprizimiz olacak

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails