14 Mayıs 2008 Çarşamba

BİR ESKİŞEHİR GEZİSİ

Bu güzel Mayıs gününden herkese sevgiler.Daha önce bahsettiğim gibi geçen haftalarda Ayşe'nin gelinlik provası için Murat'ın ailesinin yanına Eskişehir'e gittik.İki günlük dolu dolu bir geziydi.Çok güzel geçti.
Eskişehir denilince benim aklıma önce Porsuk Çayı geldiği için önce onun resimleri ile başlamak istedim.

Şehir merkezini neredeyse ikiye bölen bu çayın etrafında birçok çay bahçesi ve cafe var.Alışveriş ve gezmelerimiz sırasında sık sık mola verdik bu bahçelerde.

Çok büyük ve düzenli bir şehir.Eskişehir için tam bir öğrenci kenti deniyor ya çok doğru.Gerçekten öyle.
Porsuk çayının etrafında ve ana caddelerde bir sürü heykel vardı.Bunları üniversite öğrencileri yapmış.Belediyede şehrin çeşitli yerlerinde değerlendirmiş.Hiç bu kadar çok heykel görmemiştim.Çokta orjinal heykellerdi.

Eskişehir denilince aklıma gelen ikinci şey tabik lüle taşı.Esnaf Sarayında bir katta her yer lüle taşı dükkanıydı.İstediğiniz herşeyi bulabilirsiniz.Yalnız Ayşe'nin görümcesi Seher bizi bir konuda uyardı.Kendisi Seramik mezunu olduğu için konuya hakim.Bazen daha ucuz olsun diye lüle taşı gibi görünen ama alçı olan hediyelikler satılıyormuş.Dikkat etmek gerekiyor.Fiyat size bu konuda yardımcı olabilir.
Meşhur cadde Hamam Yolunda ilerlerken gözümüze takılan renkler...

Yine Esnaf Sarayında Ayşe provasını yaptırırken çektiğim bindallı ve kına gecesi kıyafeti fotoğrafları.Buram buram Anadolu kokan....

Üsteki beyaz bir gelinlik.Çok beğendim.:)

Vitrinleri çekerken biraz ekindim.Yanlış anlama olur diye...Model çalmıyorum sadece bloğumda yayınlayacağım.:))




Hepsi birbirinden güzeldi.Ayşenin bindallısı ve gelinliği henüz ilk prova olduğu için model belli olmuyordu.Bittiklerinde tabii yayınlayacağım.
Çocuklara göre de çok güzel kıyafetler vardı.Sünnet düğünleri için değişik bir alternatif olabilir bence.

Gezimiz sırasnda bize eşlik eden Seher ve Nurgül'e kocaman öpücükler yolluyoruz.
İşte böyle Eskişehir'i birde bizim gözümüzden görün istedik.Aslında ilave edilecek birçok konu var.Ama onlarda düğüne kalsın değil mi??(3 Ağustos 2008)

1 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ço keyifli geziler bunlar Allah tamamına erdirsin:)) Eskişehir'i hiç görmedim, ama merak ediyorum...sevgiyle kalın...

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails