8 Mart 2007 Perşembe

CANAVAR EV



Filmin adının sevimliliğine kanmayın.Bu isim sizi çocuklar için yapılmış bir çizgi film olduğu kanısına vardırabilir.Ama filmde küçük çocukları ürkütecek derecede korku dolu sahneler var.Türkçe seslendirmesi bence çok güzel olmuş.Özellikle filmin başında ve sonunda ortaya çıkan küçük kız çok tatlıydı.

Gelelim konusuna...
D.J uzun zamandır evinin karşısında oturan komşuları Nebbercracker'i gözetlemektedir.Çünkü o evde garip birşeyler olmaktadır.Evin bahçesine atılan herşey kaybolmaktadır. Mahalleden kimse ona inanmaz.Arkadaşı Chowder ve Jenny'den başka. Cadılar Bayramından önce bu evin sırrını ortaya çıkarmak bu üç gence kalır.
Bu çizgi film ''haraketsel-kavrama animasyonu''denilen yeni bir teknoloji ile çekilmiş. Çok orjinal ve güzel olmuş biz çok beğendik.Karakterlerin yüzleri gerçeğe çok yakındı bu da filme değişik bir hava vermiş.
Ayrıca filmin yönetici yapımcıları Steven Spilberg ve Robert Zemeckis olan iki oskarlı yapımcı.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabaLar
Yazan: becauseofyou

cok hoş bir bLog oLmuş eLinize sagLık..Sade ve şık...
fiLme geLince merak ettim fiLmi :)
gorusmek uzere..

B


teşekkür
Yazan: maviveportakal

becausofyou yorumun için teşekkür ederim.beğenmene çok sevindim.senin bloğundaki resimlerde çok güzel.





tebrik ederim
Yazan: AYTUN

ne diyeyim karım olduğu için söylemiyorum yazıları bende hayranlık uyandırıyor doğrusu




süper
Yazan: mavi esinti

abla tebrik ederim .. yorumların süper akşam filmi izledim ve cok beğendim
hayır cocuk filmi ama ben korktum yani cocuk için fazla ağır galiba :)




güzel film
Yazan: duyuşen*tekirdagunluk.com*

fatoşcum güzel bir filmdi ve ve evet gerçektende çok küçük çocuklar için biraz ürkütücü bencede.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Related Posts with Thumbnails